وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعلام صندوق کمک به کارگران زندانی!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعلام صندوق کمک به کارگران زندانی! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, August 29, 2005
 

اعلام صندوق کمک به کارگران زندانی!

تاکنون دوستان زیادی از من در خواست شماره حساب بانکی کرده اند تا به مخارج وکالت و سایر هزینه هایی که در نبود برهان بر دوش من است کمک کنند. من تصمیم داشتم چنین نکنم و کل فشارها را بر دوش بکشم. با تماسهای مکرر و اسرار دوستان اینجا ضمن تشکر از همگی شماره حسابی را اعلام میکنم. از نظر من این شماره و این حساب به مثابه اعلام صندوقی برای کمک به کارگران زندانی است. هر پولی به این صندوق واریز شود با آزادی برهان از طریقی آن را اعلام خواهیم کرد. بعد از صرف مخارج وکیل و هزینه هایی از این قبیل اگر پولی باقی بماند جزو صندوق کمک به کارگران زندانی خواهد بود و صرف این کار خواهد شد. باز هم از همگی تشکر میکنم و از این همه محبت و اعلام همدردی و همبستگی همگی شما دوستان و عزیزان متشکرم. مریم اخضر پورشماره حساب ٨٠ / ٦٣٧٩ بانک سپه شعبه آزادی سقز_ ١١٧٢
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?