وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه محمدرضا نسب عبداللهی وبلاگ نویس آزاد شده با رادیو صدای امریکا

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه محمدرضا نسب عبداللهی وبلاگ نویس آزاد شده با رادیو صدای امریکا خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, September 03, 2005
 

مصاحبه محمدرضا نسب عبداللهی وبلاگ نویس آزاد شده با رادیو صدای امریکا

محمدرضا نسب عبداللهی نویسنده وبلاگ وب نگار پس از شش ماه اسارت بالاخره آزاد شد . پس از آزادی رادیو صدای امریکا با او مصاحبه ای انجام داده که میتوانید در اینجا بشنوید:

قسمت هایی از مصاحبه :

من چون وبلاگ قبلی ام با عنوان وب نگار در این مدنی که در زندان بودم هک شده ویلاگ جدیدی را باز کرده ام با عنوان وبلاگ مرتد . که حالا آدرسش هم اگر امکانش باشه اینجا عنوان میکنم
http://www.mortad.blogsky.com/
که ار همون روز آزادی یعنی شنبه مطالبم را در وبلاگم قرار دادم و بنا داریم که
همراه با دوستان و خصوصا خانمم نجمه امید پرور انجمن دانشجوئی دفاع از حقوق بشر را نیز که تو این مدت یک سری رکود هایی داشته فعالش کنیم.

من دوست داشتم اینجا از آقای سمیعی نژاد صجبت کنم. وبلاگ نویسی که حدود یک سال هستش در بازداشت هستند. ایشون به دلیل مطالب وبلاگشون به اتهام توهین به رهبری به دو سال زندان محکوم شدند. همچنین به اتهام تشویش اذهان عمومی به ده ماه حبس محکوم شدند که متاسفانه هر روز هم بر اتهامات ایشون اقزوده میشه

برای خوانندگان خبرنامه پن لاگ متن این مصاحبه را پیاده کرده ایم که میتوانید در اینجا بخوانید:
http://www.penlog2.blogspot.com/
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?