وبلاگ خبری پن‌لاگ: همسر گنجی : به من گفتند وضع نظام بحرانی است تو با کسی مصاحبه نکن ..

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: همسر گنجی : به من گفتند وضع نظام بحرانی است تو با کسی مصاحبه نکن .. خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, September 12, 2005
 

همسر گنجی : به من گفتند وضع نظام بحرانی است تو با کسی مصاحبه نکن ..

معصومه شفيعی ، همسر اكبر گنجی طی يک مصاحبه راديويی در توضیح وضعيت كنونی همسرش گفت پس از بازگشت گنجی به زندان ، تمام تلاشهای ما برای تماس و ملاقات با وی بی نتيجه مانده است.
همسر گنجی گفت مقامات زندان اوين ادعا كرده اند همسر من در بند عمومی است ، ما هر روز به زندان اوين مراجعه مي كنيم تا بتوانيم با وي ملاقات كنيم ولي مسئولين زندان طبق معمول هميشه ما را بازي مي دهند و از سر خود باز مي كنند. هر بند زندان يک شماره دارد ، چرا به ما شماره بند او را نمي دهند. آنها دروغ مي گويند گنجی در بند عمومي است ، او را در بندي ويژه تحت حفاظت زنداني كرده اند و احتمالا بار ديگر وضعيت جسماني او نيز خوب نيست.
همسر گنجي گفت به من می گفتند وضعيت نظام بحراني است ، از همه نظر زير فشار هستيم ، تو با كسي مصاحبه نكن ، ما گنجي را ظرف ده روز آزاد مي كنيم . اما آنها من و همسرم را فريب دادند. من تمام حقايق را بازگو خواهم کرد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?