وبلاگ خبری پن‌لاگ: درخواست آزادی در نامه‌ی مجتبی سمیع‌نژاد به رییس دادگاه انقلاب اسلامی

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: درخواست آزادی در نامه‌ی مجتبی سمیع‌نژاد به رییس دادگاه انقلاب اسلامی خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 17, 2005
 

درخواست آزادی در نامه‌ی مجتبی سمیع‌نژاد به رییس دادگاه انقلاب اسلامی

مجتبی سمیع‌نژاد، از متهمان پرونده‌ی وبلاگ‌نویسان که در بازداشت به سر می‌برد، در نامه‌ای به رییس دادگاه انقلاب اسلامی، آزادی خود را درخواست کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفت و سیف‌زاده، وکیل وی در تماس تلفنی خبرنگار ایسنا آن را تایید کرد، سمیع‌نژاد، بازداشت خود به مدت شش ماه را بر خلاف قانون حفظ حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع خوانده و مدعی شده است که سه ماه از مدت بازداشتش را به صورت انفرادی و تحت فشار نگهداری شده و محل بازداشتش در مکانی نامعلوم در زندان قزل‌حصار بوده است.

وی در این نامه اعلام کرده است که در اعتراض به رفتار و اعمالی که آن را خلاف حقوق بشر و اسلامی خوانده، از این تاریخ رسما اعتصاب غذا می‌کند.

آزادی بی قید و شرط و فوری با توجه به اصل برائت قانون اساسی، رسیدگی مجدد به پرونده اتهامات بر طبق قانون حفظ حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع مصوب سال 83 مجلس شورای اسلامی، پیگیرد قانونی مسوولان رسیدگی کننده به پرونده به علت آن چه ”نقض مکرر قانون“ خوانده شده و برگزاری دادگاه علنی با حضور ارباب رسانه‌ها و مطبوعات، خواسته‌های ذکر شده از سوی سمیع‌نژاد در نامه‌اش به رییس دادگاه‌ انقلاب اسلامی، است.

این نامه به رییس قوه‌ی قضاییه، بازرسی و حفاظت اطلاعات قوه‌ی قضاییه، بازرسی کل کشور، دادسرای انتظامی قضات، رییس اندرزگاه 3 قزل‌حصار، رییس مددکاری اندرزگاه 3قزل‌حصار و... رونوشت شده است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?