وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعتراض به انتخابات فرمایشی دانشجویان دانشگاه علامه!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعتراض به انتخابات فرمایشی دانشجویان دانشگاه علامه! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, May 29, 2005
 

اعتراض به انتخابات فرمایشی دانشجویان دانشگاه علامه!

در ادامه ی اعتراضات دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی امروز 7 خرداد در ساعت 12 ظهر در سلف سرویس دانشکده علوم اجتماعی علامه دانشجویان که تعدادشان افزون بر 150 نفر بود با کوبیدن قاشقها ی خود بر ظروف غذا و سردادن شعار تحریم تحریم تحریم انتخابات اعتراض خود را اعلام کردند.
سپس به حیاط دانشکده آمدند و با تشکیل دایره ای سرودهای یاردبستانی و سراومد زمستون را خواندند و با جمع شدن و پیوستن دیگر دانشجویان تجمعی را آغاز کردند که در آن شعارهایی را در راستای تحریم انتخابات دادند از جمله : ((آزادی مساوات تحریم انتخابات))(( مرگ بر استبداد دینی)) ((شعار هر دانشجو تحریم انتخابات)).
((اکبر شاه اکبر شاه مرگ بر شاه)) (( قالیباف پینوشه ایران شیلی نمی شه)) ((معین بی کفایت جزیی از این نظام است)) و در حدود یک ساعت این تحصن ادامه داشت حراست با بستن در دانشکده اجازه ورود دیگر دانشجویان را نمی داد و در ساعات بعدی نیز نیروهای حراست درب دانشکده را کنتورل شدیدی کردند . دانشجویان بعد از تحصن تاکید داشتند که این حرکات را ادامه می دهند.
لازم به ذکر است که در روزهای گذشته نیز حرکات مشابهی در خوابگاه های دانشگاه علامه و در دانشگاه صورت گرفته بود که مورد سانسور خبری شدیدمواجه شده بود.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?