وبلاگ خبری پن‌لاگ: زندانیان سیاسی بازیچه نیستند!!!نجمه امیدپرور

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: زندانیان سیاسی بازیچه نیستند!!!نجمه امیدپرور خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, May 22, 2005
 

زندانیان سیاسی بازیچه نیستند!!!نجمه امیدپرور

مجتبی سمیعی نژاد هفت ماه پیش تنها به جرم نوشتن عقایدش به اسارت رژیم درآمد.پس از سه ماه با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شد. اما پس از یک هفته با تبدیل شدن قرار وثیقه به 150 میلیون ،وی را دوباره روانه زندان قزل حصار،مکانی که هر گاه نامش آورده میشود نام اشرار،قاتلان و قاچاقچیان در ذهن ها تداعی می شود. جوانی که عمر را در راه کسب حقیقت گذرانده و تنها سرگرمیش کتاب بوده ،اینک در بین اشرار باید به سر ببرد.
بازجوی مجتبی پس از دستگیری وی چنین اظهار داشته است: "تو را به جایی آورده ایم که دیگر مطمئن باش رنگ آزادی را نخواهی دید." او را تحت فشارهای جسمی و روحی قرار دادند تا از وی ندامت نامه بگیرندو نام افرادی که با آنها در تماس بوده ذکر کند. به ناسزا در رابطه با افراد دیگر به او می گفتند. که البته این شیوه اطلاعات است که همه ماها با آن آشنا هستیم.
آزادی وی را مشروط بر این گذاشته اند تا در جلوی دوربین های صدا و سیما به اشتباهات خود اقرار کند و تقاضای عفو و بخشش داشته باشد. اما مجتبی تن به هیچکدام از این کارها نداده است و بیان کرده که من کاری را انجام نداده ام که بخواهد درست باشد یا اشتباه . و همین سرسختی های وی در عقایدش بود که مامورین را واداشت تا با وی برخورد جدی داشته باشند و او را تحت فشار قرار دهند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?