وبلاگ خبری پن‌لاگ: پيشنهاد گنجي به دکتر معين: آزادي زندانيان سياسي تا يک هفته! ف. م. سخن

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: پيشنهاد گنجي به دکتر معين: آزادي زندانيان سياسي تا يک هفته! ف. م. سخن خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, June 06, 2005
 

پيشنهاد گنجي به دکتر معين: آزادي زندانيان سياسي تا يک هفته! ف. م. سخن

"آقاي معين بيايد اعلام کند که ظرف هفته آينده زنداني هاي سياسي و مطبوعاتي را آزاد کنيد. اگر آزاد بکنيد من در انتخابات شرکت مي کنم، اگر آزاد نکنيد، من در انتخابات شرکت نمي کنم و آن را تحريم هم مي کنم."
اينها پيشنهادهاي مردي است که در آستانه ي بازگشت به زندان است. مردي که با گفتن سخناني اين چنين بازي با مرگ را وارد مرحله ي جديدي کرده است: "آقا، 15 سال حکومت کرده، مي خواهد مادام العمر هم حکومت کند. من با اين مساله مخالفم... من مي گويم اگر انتخابات آزاد قرار است برگزار شود، اين انتخابات بايد در برابر آقاي خامنه اي باشد. ايشان بايد، نه به عنوان رهبر، بلکه به عنوان رئيس جمهور بيايد در يک انتخابات آزاد شرکت کند، اگر مردم راي دادند، حکومت کند، اگر راي ندادند، کنار برود."
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?