وبلاگ خبری پن‌لاگ: لیلا مافی از اعدام نجات یافت و به شلاق و زندان محکوم شد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: لیلا مافی از اعدام نجات یافت و به شلاق و زندان محکوم شد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, October 31, 2005
 

لیلا مافی از اعدام نجات یافت و به شلاق و زندان محکوم شد

حکم اعدام لیلا معافی در دور دوم دادگاه وی توسط قاضی شفیعی نقض، و لیلا به 99 ضربه شلاق و تحمل 5/3 سال زندان و نیز 6 ماه اقامت اجباری در یک مرکز بهزیستی محکوم شد.
دیوان عالی کشور در رایی که پس از اعتراض وکلای متهم به حکم اعدام لیلا معافی در دادگاه بدوی و تقاضای تجدید نظر خواهی صادر کرده بود ایرادهایی را به رای قاضی اول وارد دانست که بنا بر آن ایرادها پرونده به یک شعبه هم ارز فرستاده شد:
« قاضی محترم مستندا به ماده 105 قانون مجازات اسلامی و طبق علم خود مبادرت به انشای رای نموده است و مستندات علم خود را یک: اقاریرخانم لیلا معافی قرار داده مبنی بر اینکه وی گفته است که از سن 14 سالگی بطرف مسائل غیر اخلاقی رفته است. دو: داشتن سابقه کیفری ذکر نموده است در حالی که هیچ یک از دو شق مزبور نمی تواند موجب حصول علم قاضی برای اثبات زنای با محارم توسط محکوم علیها باشد. سوم: یکی دیگر از مستندات حصول علم خود را اقرار خانم لیلا به انجام دادن زنای با محارم بیش از چهار بار در جلسات تحقیقات مقدماتی و دادگاه و جلسات فوق العاده دادگاه ذکر نموده است که با بررسی اوراق پرونده نه تنها بیش از چهار بار به انجام زنای با محارم اقرار نکرده بلکه فقط در روز 24/10/82 دادگاه محترم با تفهیم اتهام ارتباط زنا با محارم از خانم لیلا معافی تحقیق نموده است.»ادامه در...
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?