وبلاگ خبری پن‌لاگ: پدرخوانده عاقبت مجبور به ورود به صحنه و بازی مستقیم شد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: پدرخوانده عاقبت مجبور به ورود به صحنه و بازی مستقیم شد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, October 16, 2005
 

پدرخوانده عاقبت مجبور به ورود به صحنه و بازی مستقیم شد

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام:
درپرونده هسته‌يي آمادگي مذاكره داريم ولي شرط نمي‌پذيريم
نظارت برحسن اجراي سياست‌هاي كلي مساله تازه‌اي نبودكه اين همه هياهوبه پاشد
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نظارت مجمع تشخيص بر حسن اجراي سياست‌هاي كلي خيلي ساده است. در دستگاه‌هاي اجرايي وارد نمي‌شويم، با مديران هيچ تماسي نداريم و در مجلس هم مواظبت مي‌كنيم كه برنامه‌ها بر خلاف سياست‌هاي كلي نوشته نشوند و يا آيين نامه‌ها و مصوبات دولت، سياست‌هاي كلي را نقض نكنند و اگر خلافي محرز شد به رهبري گزارش مي‌شود تا ايشان تصميم بگيرند. هيچ مساله‌ي تازه‌اي اتفاق نيافتاده كه اينقدر هياهو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين هاشمي هاشمي رفسنجاني در حاشيه‌ي افتتاح موزه‌ي ملي قرآن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نظارت مجمع تشخيص بر حسن اجراي سياست‌هاي كلي مساله‌ي تازه‌اي نبود اما نمي‌دانم چرا يك دفعه اين همه هياهو به پا شد.
وي افزود: سال‌ها پيش مقام معظم رهبري بر اساس قانون اساسي وظيفه‌ي نظارت بر حسن اجراي سياست‌هاي كلي را به مجمع واگذار كرده بودند و طبق قانون رهبري مي‌تواند بخشي از وظايف و اختياراتش را به مجمع تشخيص مصلحت واگذار كند.

هاشمي رفسنجاني گفت: نظارت مجمع هميشه وجود داشته اما آيين‌نامه‌ي نظارتي نداشتيم. چيزي كه اتفاق افتاده اين است كه مجمع اخيرا آيين‌نامه‌ي‌ نظارت را تدوين و به رهبري تقديم كرده است. ايشان هم اخيرا اين آيين‌نامه را تاييد و ابلاغ كرده‌اند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?