وبلاگ خبری پن‌لاگ: "احمد سراجی" وبلاگ نويس تبريزی درخواست پناهندگی کرد!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: "احمد سراجی" وبلاگ نويس تبريزی درخواست پناهندگی کرد! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, November 26, 2005
 

"احمد سراجی" وبلاگ نويس تبريزی درخواست پناهندگی کرد!

تبريز نيوز: "سيد احمد سيد سراجي"،وبلاگ نويس زندانی پس از خروج از کشور از دفتر امور پناهندگی سازمان ملل در ترکيه درخواست پناهندگی کرد.
"سراجي"،در تماس تلفنی کوتاه با سرويس حقوق بشر تبريز نيوز گفت:با توجه به اين که پاسپورتم ضبط شده بود ، بدون پاسپورت از ايران به کشور "ترکيه" آمده و به دفتر امور پناهندگان سازمان ملل در شهر " وان "جهت اخذ پناهندگی مراجعه کردم و هم اکنون در حال طی مراحل قانونی هستم.
وی افزود:در فرصت ايجاد شده برای اجرای حکم جديد يک سال زندان که پس از سپری کردن ۶ ماه زندان و تحمل ۳۰ ضربه شلاق بايد اجرا می شد خودم را از زندان تبريز به دفتر امور پناهندگان سازمان ملل در شهر " وان " ترکيه رساندم.
"سراجي"،گفت: پس از تحمل ۶ ماه زندان و ۳۰ ضربه شلاق تعزيری، در حاليکه شعبه دوم دادگاه تجديد نظر دادگستری آذربايجان شرقی نيز رای يک سال زندان شعبه ۱۰ حقوقی دادگستری تبريز را مبنی بر تلاش بر براندازی و توهين به رهبری نظام را مورد تاييد قرار داده و از ديگر اتهامم که "ارتداد" بود تبريه شدم نه تنها بايد يک سال ديگر بلکه علاوه بر اين ۳ حکم ، چون پرونده ی ديگری نيز داشتم که 2 سال تعليقی مشروط به عدم فعاليت و محکوميت بود (با احتساب همه احکام) بايد ۳ سال ديگر در زندان می ماندم.
اين"وبلاگ نويس"،افزود:.... متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?