وبلاگ خبری پن‌لاگ: حمایت نئوفاشیستهای آلمان از اظهارات ضدیهودی احمدی نژاد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: حمایت نئوفاشیستهای آلمان از اظهارات ضدیهودی احمدی نژاد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, December 27, 2005
 

حمایت نئوفاشیستهای آلمان از اظهارات ضدیهودی احمدی نژاد

در پی اظهارات ضدیهودی احمدی نژاد، برخی از چهره‌های سرشناس نئونازی در آلمان ضمن ابراز خرسندی از سخنان وی، خواستار حمایت جمهوری اسلامی از نئوفاشیستهای آلمانی شدند. یکی از این افراد طی نامه ‌ای به سفارت جمهوری اسلامی در برلین خواستار حمایت رژیم ملاها از یک نئونازی که در دادگاهی در آلمان به جرم انکار قتل عام یهودیان در جنگ دوم جهانی محاکمه می شود، شده است و از سفارت جمهوری اسلامی خواسته است تا یک وکیل مدافع مناسب در اختیار وی قرار دهد.
این فرد که به اسپانیا فرار کرده در ادامه نامه ‌اش به سفارت جمهوری اسلامی نوشته است در ابراز نفرت نسبت به یهودیان با احمدی نژاد هم نظر است.
به گزارش رادیو فردا، نشریه دی یودیشه چاپ آلمان که به این موضوع پرداخته با اشاره به یک نئونازی اتریشی به نام ولفگانگ فرولیش که او هم منکر قتل عام یهودیان در جنگ دوم جهانی است، نوشت این نئونازی پنج سال پیش به سفارت جمهوری اسلامی در برلین رفت و از رژیم ملاها تقاضای پناهندگی سیاسی کرد.
از سوی دیگر یک نئو نازی دیگر به نام یورگن گراف از شهروندان سوئیس به گفته این نشریه در آن زمان برای فرار از مجازات به ایران رفت.
این نشریه نوشت در رادیو تهران با انکارکنندگان قتل عام یهودیان به عنوان دانشمند برخورد می شود و تا کنون با تنی چند تن از آنان مصاحبه شده است. افزون بر اینها نئونازیهای سرشناس بین المللی هم به گفته این نشریه در دانشگاه تهران حضور یافته و دست به سخنرانی زدند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?