وبلاگ خبری پن‌لاگ: روز شنبه (8 بهمن) باز هم خيابانهای تهران را قفل خواهيم كرد!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: روز شنبه (8 بهمن) باز هم خيابانهای تهران را قفل خواهيم كرد! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, January 26, 2006
 

روز شنبه (8 بهمن) باز هم خيابانهای تهران را قفل خواهيم كرد!

هموطنان، زنان و جوانان ايران زمين
بار ديگر كارگران شريف اتوبوس راني بپا ميخيزند! شرف ملي هر زن و مرد ايراني است كه براي حمايت از آنان برخاسته و در جهت رسيدن به اهداف اين كارگران مقاوم، همسو و هم قدم شويم. اهداف آنان، خواسته احاد ملت ايران است، و فرياد اعتراض آنان ، فرياد در گلو مانده زنان و جوانان ايران زمين نيز هست.
همگان شاهد بوديم كه كارگزاران نظام ، چگونه دور اول اين اعتصابات، با تهديد و تطميع، حركت اعتراضي كارگران را نافرجام نموده و به سركردگي ”پاسدار قاليبات” كه شهرداري تهران را تصرف كرده است، اين حركت اعتراضي خاموش گرديد.
در دور قبل باز هم كارگران و اتوبوس رانان شريف در تهران ، فرصت ديگري به اين آزاديكشان و غاصبان حقوق مردم محروم اين ميهن دادند. ولي هيهات كه از اين نظام ، مهر و عطوفت و حل مشكلات محرومان جامعه را نميتوان انتظار داشت و هر چه هست، قتل است و غارت و ستم و استثمار و ديگر هيچ....! زيرا كه فرياد رسي دراين نظام باقي نمانده است و از ضحاك ماردوش انتظار رحم و مروت نميتوان داشت!
پس بار ديگر با نيرويي صد چندان و با ايمان به پيروزي محتوم مردم ايران در برابر غاصبان حقوق محرومان و كارگران و زنان ايران زمين، بپا ميخيزيم و فرياد آزادي سر خواهيم داد.
اولين خواسته ما اين است كه منصور اسانلو را آزاد كنند و اين خود اولين گام براي دستيابي به پيروزي هاي بزرگتر خواهد بود. به عبارت ديگر آغازي است براي پايان نظام جهل و غارت !
پس پيش بسوي اعتصاب و تحصن !
ما ” انجمن دفاع از حقوق زنان در ايران” از اين اعتصاب ، پشتيباني نموده و به همراه كارگران اتوبوس راني فرياد آزادي سر خواهيم داد و حقوق حقه كارگران محروم ايراني را كه خواسته تمام مردم ايران است، طلب خواهيم نمود.
روز شنبه صبح خيابانهاي تهران را باز هم قفل خواهيم كرد! و به كارگزاران نظام خواهيم گفت، حقوق خويش را با چنگ و ناخن و دندان هم كه شده از شما باز خواهيم گرفت! انجمن دفاع از حقوق زنان در ايران- مهري اميريanjomanzananazadeh@yahoo.com
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?