وبلاگ خبری پن‌لاگ: خودکشی دسته جمعی در استان آذربایجان به خاطر فقر

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: خودکشی دسته جمعی در استان آذربایجان به خاطر فقر خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, January 17, 2006
 

خودکشی دسته جمعی در استان آذربایجان به خاطر فقر

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسکانیوز، پدر یک خانواده شش نفری در ارومیه به خاطر فقر مالی، به قصد خودکشی، خود و اعضای خانواده‌اش را با قرص و مرگ موش مسموم کرد.
به گفته روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، بر اثر این خودکشی، پسر 8 ساله و دختر 13 ساله خانواده جان باختند و پرونده به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه سپرده شد.
خودكشى كارمند پيمانى شركت مخابرات به خاطر فقر
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، مردى 40 ساله با پرت كردن خود از ساختمان 15 طبقه شركت مخابرات، واقع در خيابان شريعتى تهران خودكشى كرد.
اين مرد كه "حسين ــ ح" نام داشت و از كاركنان قراردادى يكى از شركت‌هاى پيمانكارى مخابرات بود، بعد از ظهر امروز به طبقه 12 ساختمان مذكور رفت و خود را از پشت ساختمان كه امتداد آن به نقطه‌اى خلوت مي‌رسيد، پرت كرد.
به گفته برخى شاهدان، در جيب اين مرد كه صورت وى به طرز فجيعى متلاشى شده بود، نامه‌اى يافت شد كه در آن ذكر شده بود: "حقوق ناچيزى كه من مي‌گيرم‏‏، كفاف زندگى خانواده‌ام با سه فرزند را نمي‌دهد."
گفتنى است جسد اين مرد به دليل سقوط به نقطه‌اى خلوت، ساعتى پس از حادثه و زمانى يافت شد كه كارمندان ديگر متوجه غيبت وى در محل كارش شدند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?