وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش البرادعی: ابراز نگرانی آژانس اتمی از برنامه های هسته ای رژیم

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش البرادعی: ابراز نگرانی آژانس اتمی از برنامه های هسته ای رژیم خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, February 28, 2006
 

گزارش البرادعی: ابراز نگرانی آژانس اتمی از برنامه های هسته ای رژیم

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، آژانس بین المللی انرژی اتمی در آخرین گزارش خود که نسخه ای از آن امروز بدست این خبرگزاری رسیده، از برنامه های هسته ای رژیم تهران ابراز نگرانی کرده است.
در گزارش مدیرکل آژانس اتمی از جمله آمده است، به رغم سه سال تحقیقات فشرده از تاسیسات هسته ای رژیم تهران، جای تاسف است که هنوز نگرانی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از برنامه های هسته ای این رژیم برطرف نشده است.
بنا به گزارش آقای البرادعی، برنامه های هسته ای رژیم تهران یک منبع نگرانی برای آژانس بین المللی انرژی اتمی بشمار میرود، زیرا هنوز بسیاری از سئوالات در ارتباط با ماهیت و وسعت این برنامه ها بی پاسخ مانده است.
به عقیده ناظران ذکر این نکته در این گزارش که پس از سه سال تحقیقات فشرده، هنوز بسیاری از سئوالات بازرسان تسلیحاتی سازمان ملل بی پاسخ مانده است، می تواند اینگونه تلقی شود که بخشی از فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی مخفی است و پرونده باید برای رسیدگی، به ارگانی بالاتر از شورای حکام آژانس اتمی، یعنی شورای امنیت ارجاع گردد.
این گزارش درست یک هفته پیش از برگزاری نشست شورای حکام آژانس که قرار است از ششم ماه مارس در وین تشکیل می شود، منتشر شده است.
در نشست ماه مارس شورای حکام در مورد ارجاع پرونده هسته ای رژیم تهران به شورای امنیت سازمان ملل تصمیم گیری خواهد شد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?