وبلاگ خبری پن‌لاگ: حكم اعدام دو عامل اصلي بمب‌گذاري در اهواز در ملاء عام اجرا شد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: حكم اعدام دو عامل اصلي بمب‌گذاري در اهواز در ملاء عام اجرا شد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, March 02, 2006
 

حكم اعدام دو عامل اصلي بمب‌گذاري در اهواز در ملاء عام اجرا شد

*توجه*:خبر ذیل بنقل از خبرگزاری حکومتی بمحض دریافت درج شده و بنابرین درج خبر نمیتواند بمنزله تائید نوع برخورد حکومت با اصل مسئله تلقی گردد.

دو عامل اصلي بمب‌گذاري خيابان سلمان فارسي (نادري) اهواز ساعت هشت و ‪ ۱۵‬دقيقه صبح

پنجشنبه، در
محل وقوع انفجار، در ملاء عام به دارمجازات آويخته شدند.
به گزارش اداره اطلاعات و روابط عمومي دادگستري خوزستان، اسامي اين دوتن را " علي عفراوي " و" مهدي نواصري" عنوان كرد.
بمب‌گذاري در خيابان سلمان فارسي اهواز در ‪ ۲۳‬مهرماه موجب شهادت شش نفر و مجروح شدن دهها نفر مردم اين شهر در ماه مبارك رمضان شد.
بنا براين گزارش، پرونده اين اقدام تروريستي در دادگاه انقلاب اهواز رسيدگي و در شعبه ‪ ۳۲‬ديوان عالي كشور تاييد و ابرام شد.
همين گزارش حاكيست: اين حكم در راستاي برخورد قاطع قضايي با عوامل ناامني و ايجاد آرامش در مردم، از سوي دادگاه انقلاب اهواز صادر، و در شعبه ‪ ۳۲‬ديوان عالي كشور تاييد و ابرام شد.
گفتني است، پنج تن ديگر از اعضاي اين تيم نيز به نام‌هاي عوده عفراوي، ، عليرضا سلمان دلفي، علي منبوهي، ريسان سواري و جعفر سواري نيز متناسب با مشاركت در جرم به حبس از دو تا ‪ ۲۰‬سال و بيشتر محكوم شدند.
معاون سياسي امنيتي استانداري خوزستان روز گذشته دريك مصاحبه با خبرنگاران اعلام كرده بود: اين افراد گرايشات وهابي گري و سلفي گري داشته و هدف اصلي آنها تشديد اختلافات قومي و مخدوش كردن وحدت ملي و ناامن جلوه دادن استان خوزستان بوده است.
چهارشنبه نيز فيلم اعترافات عوامل اين بمب‌گذاري و همدستان آنها پس از خبر ساعت ‪ ۲۰‬از سيماي استاني خوزستاني پخش شد.
گفتني است، اعدام دو عامل اصلي اين حادثه كه قرار بود ساعت ‪ ۹‬پنجشنبه اجرا شود زودتر از موعد و درساعت ‪ ۸ /۱۵‬صورت گرفت كه انتقاد برخي افراد را به دنبال داشت.
روابط عمومي دادگستري خوزستان علت اين موضوع را قرارداشتن محل اعدام در شلوغ‌ترين منطقه شهري و پيشگيري از ترافيك احتمالي و كنترل اوضاع اعلام كرد.
  منبع خبر


نظر شما:
شما به اخبار خبرگزاري جمهوري اسلامي و اعترافات جعلی و تحت شکنجه، چگونه اعتماد میکنید که اینگونه خبر آنها را مستقیما تکرار مینمائید؟ متاسفانه علیرغم آوردن تمام متن خبر، این قسمت ( اهواز ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۲/۱۱‬ ) را حذف کرده‌اید که باعث اعتماد احتمالی به متن خبر خواهد شد و خواننده با دیدن آنهمه متن، دیگر به منبع خبر مراجعه نمیکند! در حالیکه اگر آنرا ذکر میکردید، خواننده با شناخت منبع خبر، تکلیف خود را میدانست! به نظر من بایستی آن قسمت را از قلم نمی انداختید.
 
Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?