وبلاگ خبری پن‌لاگ: اي كاش صدا و سيماي ايران به اندازه‌‏ مشكلات كارگران فرانسه ... !!!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: اي كاش صدا و سيماي ايران به اندازه‌‏ مشكلات كارگران فرانسه ... !!! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, April 08, 2006
 

اي كاش صدا و سيماي ايران به اندازه‌‏ مشكلات كارگران فرانسه ... !!!

عضو كانون شوراهاي اسلامي كار محور جاده ساوه ، مي‌‏گويد : اي كاش صدا و سيماي ايران به اندازه‌‏اي كه مشكلات كارگران فرانسه را منعكس مي كند ، كمي هم به مشكلات كارگران ايراني توجه مي كرد .
"سيد امير اكبري" ، در گفتگو با خبرنگار گروه كارگري ايلنا ، گفت‌ ‏: پوشش خوب خبري اعتراضات كارگران , دانشجويان و مردم فرانسه نسبت به تغيير قانون كار اين كشور ، اقدامي حرفه‌‏اي است ، اما چرا كارگران ايراني در صدا و سيماي ايران مهجور مانده‌‏اند .
عضو كميته مزد كانون شوراهاي اسلامي كار استان تهران ، تصريح كرد : روزي نيست كه واحدي تعطيل و كارگران آن بيكار نشوند ، اما متاسفانه هيچ خبري از اين موارد در راديو تلويزيون ايران منعكس نمي‌‏شود و اگر هم در مواردي انعكاس يابد ، بسيار ضعيف و ناچيز است .
عضو شوراي اسلامي كار شركت لاستيك البرز ، با اشاره به اين كه صنعت و اقتصاد كشور با مشكلات عديده‌‏اي مواجه است كه نتيجه آن باعث گسترش بيكاري در كشور مي‌‏شود ، گفت ‌‏: انعكاس مشكلات كارگران در صدا و سيما و مطبوعات پر تيراژ مي تواند برخي از مشكلات كارگران را مرتفع كند . اكبري ، خطاب به مسوولان نظارت صدا و سيما ، گفت ‌‏: به عنوان يك كارگر از مسوولان صدا و سيما مي خواهم كه لااقل كمي هم از مشكلات كارگران ايران را در رسانه ملي مطرح كنند (!)
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?