وبلاگ خبری پن‌لاگ: مسئول زندان به فیض مهدوی: من خودم شخصا تو را حلق آویز می کنم

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: مسئول زندان به فیض مهدوی: من خودم شخصا تو را حلق آویز می کنم خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, April 20, 2006
 

مسئول زندان به فیض مهدوی: من خودم شخصا تو را حلق آویز می کنم

به گزارش فعالان حقوق بشر در ایران، صبح امروز ولی الله فیض مهدوی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام مجددا توسط مسئولین زندان گوهردشت فراخوانده شد و مورد تهدید قرار گرفت.
علی محمدی، معاونت قضائی زندان گوهردشت کرج امروز (چهارشنبه) ساعت 9.30 دقیقه صبح این زندانی سیاسی را به دفتر خود احضار نمود و با بیان این جمله که" اگر حکم اعدامت را متوقف کنند، من خودم شخصا تو را حلق آویز خواهم کرد و هیچ قدرتی هم نمیتواند مانع از این مسئله شود "، بعنوان یک مسئول رده بالای زندان برای چندمین بار ولی الله فیض مهدوی را مورد تهدید قرار داد.
ولی الله فیض مهدوي به ناراحتی شدید پوستی و مشکل کلیوی دچار شده است. این زندانی سیاسی بیش از پنج سال است در شرایط هولناکی در رندان بسر می برد.
فعالان حقوق بشر در ایران ضمن محکوم نمودن شدید نقض حقوق بشر، خواستار آزادی وی و تمام زندانیان سیاسی است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?