وبلاگ خبری پن‌لاگ: آیت الله العظمی حضرت سید "جک استراو" رفت !!!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: آیت الله العظمی حضرت سید "جک استراو" رفت !!! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, May 06, 2006
 

آیت الله العظمی حضرت سید "جک استراو" رفت !!!

در پی کاهش شديد حمايت عمومی از حزب حاکم کارگر در انتخابات شوراهای محلی انگلستان، تونی بلر، نخست وزير بريتانيا تغييرات مهمی را در کابينه خود اعمال کرده است.
از مهمترين تغييرات، تعويض وزاری خارجه و کشور بريتانيا است. جک استرا، که سال ها سکان سياست خارجی اين کشور را در دست داشت، جای خود را به مارگارت بکت می دهد که پيش از اين وزير مشاور در زمينه محيط زيست، غذا و امور مناطق روستايی بوده است.
چارلز کلارک، وزير کشور بريتانيا نيز که در پی بحران بر سر ادامه حضور محکومان خارجی در بريتانيا بشدت تحت فشار قرار داشت، از کابينه کنار گذاشته شده و جان ريد، وزير سابق دفاع جای او را گرفته است. انتخابات شوراهای محلی روز پنجشنبه، ۴ می، برگزار شد و نتايج اعلام شده از ناکامی نامزدهای حزب حاکم کارگر و موفقيت قابل توجه حزب محافظه کار حکايت دارد.
انتخابات شوراهای محلی در حالی برگزار شد که در هفته های اخير مشکلات شخصی و کاری برخی از اعضای کابينه به طور گسترده در رسانه های گروهی بريتانيا انعکاس يافته و دولت آقای بلر را تحت فشار شديد قرار داده بود. گزارش هايی از ارتباط جان پرسکات، معاون نخست وزير و از اعضای ارشد کابينه، با يکی از کارمندان زن خود برای چندين روز عناوين اصلی روزنامه ها را به خود اختصاص داده و به طور گسترده در معرض افکار عمومی قرار داشت........ متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?