وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعتراضات گسترده در آلمان در صورت سفر احمدی نژاد به این کشور

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: اعتراضات گسترده در آلمان در صورت سفر احمدی نژاد به این کشور خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, June 07, 2006
 

اعتراضات گسترده در آلمان در صورت سفر احمدی نژاد به این کشور

خبرگزاری رويتر طی گزارشی نوشت اگر محمود احمدی نژاد، رئيس جمهور رژيم تهران قصد سفر به آلمان برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال را دارد، بايد خود را برای اعتراض از سوی مقامات فدراسيون فوتبال آلمان و سایر مقامات این کشور آماده کند.
تئو تسوانسيگر، معاون فدراسيون فوتبال آلمان در این باره گفت اگر احمدی نژاد به آلمان سفر كند، با اعتراضات گسترده ما روبرو خواهد شد.
برخی گزارشها حاکیست هنگام ورود تيم اعزامی جمهوری اسلامی به آلمان، شماری از نئونازيها در محل حضور يافته و حمايت خود را از اظهارات یهودستیزانه احمدی نژاد ابراز كردند.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی نوشت گروههای نئونازی در آلمان قصد دارند از مسابقات جام جهانی استفاده كنند تا حمايت خود را از محمود احمدی نژاد، رئيس جهمور افراطی رژيم تهران نشان دهند.
وزير كشور آلمان طی مصاحبه ای با روزنامه زوددويچه سايتونگ در پاسخ به این سوال که آیا نئونازيها قصد دارند هنگام مسابقات جام جهانی به حمايت از احمدی نژاد تظاهرات كنند؟ گفت نئونازيها چنین فرصتی پیدا نخواهند کرد. اعمال و رفتار آنها اهميت زيادی ندارد زيرا اكثريت مردم آلمان از آنها متنفرند.
وزير امور خارجه آلمان نیز گفت نئونازيها يک اقليت كوچک و متعصب اند و ما اجازه نخواهيم داد فضای جام جهانی فوتبال را بهم بزنند.
وی گفت اكثريت قاطع مردم آلمان هيچ احساسی بجز خفت و خواری نسبت به آنها ندارند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?