وبلاگ خبری پن‌لاگ: دومین اعتصاب غذای خشک کیوان رفیعی سخنگوی فعالان حقوق بشر در ایران

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: دومین اعتصاب غذای خشک کیوان رفیعی سخنگوی فعالان حقوق بشر در ایران خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, September 29, 2006
 

دومین اعتصاب غذای خشک کیوان رفیعی سخنگوی فعالان حقوق بشر در ایران

بنابر گزارشات رسیده از بند 209 زندان اوین آقای کیوان رفیعی در اثر فشارهای طاقت فرسای مامورین وزارت اطلاعات ناچار شد دومین اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کند .

کیوان رفیعی که به دلیل فعالیت حقوق بشری در بند 209 زندان اوین 80 روز است که در سلول های انفرادی این زندان بسر می برد .او تحت شکنجه های جسمی و روحی شدید قرار دارد در اثر این شکنجه ها دچار ناراحتی های جسمی زیادی گردیده است وی در اعتراض به بازداشت غیر قانونی و شرایط طاقت فرسایی که برای او بوجود آورده اند به ناچار از روز شنبه 1/7/85 دومین اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است ایشان از بدو دستگیری در سلول های انفرادی 209 تحت شکنجه های روحی و جسمی به شش روز اعتصاب غذای خشک روی آورده بود .

جان وی و سایر زندانیان سیاسی در خطر جدی است رژیم جمهوری اسلامی در شیوه ای جدید زندانیانی که در حالت اعتصاب غذا بسر می برند را به طرز مشکوکی به قتل می رساند . در دو ماه گذشته دو زندانی آقایان اکبر محمدی ، ولی الله فیض مهدوی در زندان های ایران بدین شیوه به طرز مرموزی به قتل رسیدند .

فعالان حقوق بشر در ایران برای پیشگیری از فاجعه ای دیگر از تمامی مجامع حقوق بشری استمداد می طلبد و خواهان دخالت فوری دبیر کل سازمان ملل متحد برای متوقف کردن کشتار زندانیان سیاسی در ایران می باشد .



Human Rights Activists in Iran

Hra.Iran@Gmail.com

www.Hra-Iran.Blogfa.Com

Tel: 0031620720193
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?