وبلاگ خبری پن‌لاگ: ابراز نگرانی عفو بین الملل از وضعیت کیانوش سنجری

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: ابراز نگرانی عفو بین الملل از وضعیت کیانوش سنجری خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, November 03, 2006
 

ابراز نگرانی عفو بین الملل از وضعیت کیانوش سنجری

ادوارنیوز: سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه ای نسبت به وضعیت کیانوش سنجری وبلاگ نویس و عضو جبهه متحد دانشجویی که از تاریخ 16 مهر ماه در بازداشت به سر می برد ابراز نگرانی کرد در اطلاعیه عفو بین الملل آمده است:
کیانوش سنجری فعال دانشجویی و وبلاگ نویس در تاریخ 7 اکتبر هنگام تهیه گزارش از درگیری میان نیروهای امنیتی و طرفداران ایت الل کاظمینی بروجردی بازداشت شد. کیانوش سنجری در محل نامعلومی در زندان انفرادی به سر می برد و عفو بین الملل از احتمال بیماری و یا در معرض شکنجه بودن وی ابراز نگرانی می کند.
کیانوش سنجری عضو جبهه متحد دانشجویی برای تهیه گزارش از درگیریهای اطراف منزل آیت الله کاظمینی بروجردی در تهران به این محل رفته بوده است . گزارشها حکایت از بازداشت و انتقال وی به مکانی نامعلوم به همراه گروه زیادی از طرفداران بازداشت شده کاظمینی بروجردی دارد.
کیانوش سنجری دفعات متعددی بازداشت شده است. وی برای اولین بار در سن 17 سالگی در جریان تظاهرات وسیع دانشجویی در جولای سال 1999 در اعتراض به تعطیلی روزنامه سلام( حادثه کوی دانشگاه تهران) بازداشت شد و ماهها در بازداشت انفرادی به سر برد. او پیش از آخرین بازداشت در تهران زندگی می کرده و بر اساس گزارشها تحت نظر ماموران امنیتی بوده است
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?