وبلاگ خبری پن‌لاگ: زندان بزرگ تهران راه اندازی می شود

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: زندان بزرگ تهران راه اندازی می شود خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, April 11, 2007
 

زندان بزرگ تهران راه اندازی می شود

مديركل توسعه و تحول اداري زندان‌‏ها گفت: با اختصاص مبلغ 400 ميليارد ريال، فاز اول زندان بزرگ تهران تا پايان امسال به بهره‌‏برداري مي‌‏رسد.

محمدعلي زنجيره‌‏اي, مديركل توسعه و تحول اداري زندان‌‏ها، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, گفت: زندان بزرگ تهران با ظرفيت 6 هزار زنداني در حال ساخت است كه در صورت تامين اعتبار از سوي سازمان مديريت تا پايان امسال بهره‌‏برداري خواهد شد.

وي افزود: بيش از 90 درصد از عمليات ساخت دو واحد از زندان بزرگ تهران انجام شده و يك واحد نيز تا حدود 60 درصد پيش رفته است.

زنجيره‌‏اي خاطرنشان كرد: در صورتي كه سازمان مديريت، اعتبار لازم را در اختيار ما قرار دهد، ساخت زندان بزرگ تهران را تا پايان سال جاري به اتمام خواهيم رساند.

مديركل توسعه و تحول اداري زندان‌‏ها با اشاره به پراكندگي زندان‌‏هاي استان تهران افزود: در صورت احداث زندان بزرگ تهران تمام زندانيان محكوم شهر تهران را به اين محل منتقل خواهيم كرد.

وي يادآور شد: در حال حاضر اذحام در زندان‌‏هاي استان تهران نسبتاً زياد است و با ساخت زندان جديد و انتقال شش هزار نفر به اين زندان، فضاي خالي زيادي در زندان‌‏هاي فعلي ايجاد نخواهد شد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?