وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش از برخوردهاي صورت گرفته

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش از برخوردهاي صورت گرفته خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, May 31, 2007
 

گزارش از برخوردهاي صورت گرفته

گزارش ويژه از برخوردهاي صورت گرفته با دانشجويان توسط وزارت علوم

اختصاصي نوروز: در ماه‌هاي اخير فشار بر دانشگاه و دانشجويان افزايش قابل ملاحظه‌اي يافته است و در اين ارتباط نوروز براي اولين بار اقدام به انتشار ليست كاملي از دانشجوياني كه در طي ماه‌هاي اخير وزارت علوم و عوامل آن اقدام به برخورد با آنان در دانشگاه‌هاي مختلف شهر تهران داشته‌اند، مي‌كند.

گزارش‌ها حاكي است كه وزارت علوم در حال تكميل ليست سياهي از دانشجويان است كه در دوره‌هاي مختلف زماني آنها را به نوعي تحت فشار قرار دهد. پيش از اين نيز وزارت علوم با اجراي طرح ستاره دار كردن دانشجويان، فعالين دانشجويي را براي ادامه تحصيل با مشكلاتي روبرو ساخته بود و اخيرا نيز زمزمه‌هابي از اجراي مجدد آن در خصوص دانشجويان كارشناسي ارشد به گوش رسيد، با اين حال هيچكدام از مسئولين اين وزارتخانه تاكنون حاضر نشده‌اند رسما اين خبر را تاييد و يا رد نمايند اما گزارشات روزهاي گذشته «نوروز» نشان از اجراي اين طرح به شكل وسيعي دارد به طوري كه تعدادي از فعالين دانشجويي موفق به دريافت كارنامه كنكور كارشناسي ارشد خود نشده‌اند.

ليست ذيل هرچند كه ممكن است بر اثر تحركات شديد اين وزارتخانه در حال حاضر تغييراتي كرده باشد، با اين حال گستردگي آن در كليه دانشگاههاي شهر تهارن به تنهايي نشان دهنده شدت اين رفتار وزارت علوم در قبال دانشجويان فعال در انجمن‌هاي اسلامي و سياسي دارد.
...ادامه
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?