وبلاگ خبری پن‌لاگ: یورش ماموران رژیم به کافی نت ها؛ دستگیری دست کم 10 نفر

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: یورش ماموران رژیم به کافی نت ها؛ دستگیری دست کم 10 نفر خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, February 14, 2008
 

یورش ماموران رژیم به کافی نت ها؛ دستگیری دست کم 10 نفر

نیروی انتظامی استان تهران در یک هفته اخیر طرح بزرگی را برای بازدید از کافی‌شاپ‌ها و کافی‌نت‌های استان تهران مخصوصاً کافی‌نت‌های شهرستان کرج به اجرا گذاشته است. با آن که ساماندهی کافی‌شاپ‌ها و کافی‌نت‌ها از مدت‌ها قبل به عنوان بخشی از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار نیروی انتظامی قرار داشته؛ اما اظهارات روز چهارشنبه مقامات ناجا تایید می‌کند که این طرح در یک هفته اخیر با شدت و قدرت بیشتری مورد پیگیری قرار گرفته است.
نیروی انتظامی طی یک هفته اخیر در جریان این طرح ضمن بازدید از صدها واحد به بیش از 115 کافی‌نت یا کافی‌شاپ، «اخطار پلمپ» داده که اکثر این مراکز در کرج فعال بوده‌اند. گفته می‌شود که در جریان این طرح تاکنون (از 20 بهمن تا 24 بهمن) حدود 17 کافی‌نت و کافی‌شاپ پلمپ شده و نزدیک به 10 زن یا مرد نیز بازداشت شده‌اند.
بر اساس این گزارش، نیروی انتظامی نه تنها با کافی‌نت‌ها و کافی‌شاپ‌های «بدون مجوز» برخورد کرده که «اخطار پلمپ» واحدهای «دارای جواز کسب» از صنف مربوطه را نیز شامل شده است.
اقدامات یک هفته اخیر نیروی انتظامی برای ساماندهی به کافی‌نت‌ها و کافی‌شاپ‌ها که از سوی مسئولان ارشد ناجا نیز رسماً مورد تایید قرار گرفته است در حالی است که توضیحات کافی در زمینه علل برخورد با این واحدها ارایه نشده است.
این مساله باعث شده است که رسانه‌های غربی و نهادهای حقوق‌بشری در چند روز گذشته موج تازه‌ای از تخریب جمهوری‌ اسلامی را ایجاد کنند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?