وبلاگ خبری پن‌لاگ: ممانعت از درمان 2 زندانی سیاسی در شرایط حاد جسمی

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: ممانعت از درمان 2 زندانی سیاسی در شرایط حاد جسمی خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, February 18, 2008
 

ممانعت از درمان 2 زندانی سیاسی در شرایط حاد جسمی

بنابه گزارشات رسیده از زندان گوهرداشت کرج در ساعت 02 بامداد 28 بهمن ماه وضعیت جسمی آقایان امیر حشمت ساران و علیرضا کرمی خیر آبادی که ازبیماریهای متعددی رنج می برند و از جمله آن بیماری ضربان نامنظم قلب، رو به و خامت گرایید سایر زندانیان سیاسی بند 5 فرعی وقتی با این شرایط مواجه شدند به پاسدار بند که از گفتن نام خود خوداری می کرد خواستند که آنها را به بهداری منتقل کند، او از انتقال این 2 زندانی به بهداری ممانعت می کرد. زندانیان سیاسی نسبت به این عمل غیر انسانی پاسدار بند دست به اعتراض زدند و با گذشت مدت زمانی وشدت یافتن اعتراضات وادار شد که او را به بهداری منتقل کنند.
بهداری زندان از معاینه و درمان این 2 زندانی سیاسی خوداری می کند و به آنها گفته میشود که باید صبح دوباره مراجع کنند، و این در حالی بود که وضعیت جسمی آنها هر لحظه بدتر می شد و طپش نامنظم قلب باعث بوجود اوردن یک خطر جدی برای جان زندانی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، محروم کردن زندانیان سیاسی از درمان بصورت عام و ممانعت از درمان آنها در شرایط حاد و خطرناکی جسمی بعنوان یک عمل غیر انسانی محکوم می کند و از سازمانهای حقوق بشری خواستار دخالت برای پایان دادن به اعمال غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در ایران است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?