وبلاگ خبری پن‌لاگ: خودی‌ها و غیر خودی‌های وبلاگ شهر

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: خودی‌ها و غیر خودی‌های وبلاگ شهر خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, May 08, 2005
 

خودی‌ها و غیر خودی‌های وبلاگ شهر

...

"آزادی» مجتبی سمیع نژاد و هر انسان دیگری از بند، مهمتر از هر توهم و تناقضی است که در ذهنیت‌های ما فراوان است" - می‌توانم از تو سوال کنم چرا به طوماری که ماه‌ها پیش و لوگوئی که برای آزادی مجتبی، خودم، شخص خودم، یعنی یک آدم کاملا" مستقل بی‌هیچ وابسته‌گی‌ای به پن‌لاگ و هرکس دیگه که باهاش مخالفی، درست کردم یک لینک ناقابل نداده‌ای؟ (لینک‌اش رو توی نظرخواهی‌ات کپی کردم). می‌شه به من بگی چرا این جوره که اگر دوستانی از قبیل خودت وقتی درخواست همراهی برای آزادی گنجی و تغییر اسم وبلاگ‌ها به امروز و دیروز و غیره می‌کنید من نوعی با کله می‌دوم ولی عکس آن صادق نیست؟ حالا شاید دارم درک می‌کنم که این 'ما' و 'شما' تنها تقصیر یک عده خاص نیست. ازت دل‌گرفته‌ام. از شخص خودت. ادامه ...
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?