وبلاگ خبری پن‌لاگ: رنجنامه سمیع نژاد به رئیس قوه قضائیه

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: رنجنامه سمیع نژاد به رئیس قوه قضائیه خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 17, 2005
 

رنجنامه سمیع نژاد به رئیس قوه قضائیه

تلاش شیرین عبادی برای آزادی وبلاگ نویس دربند
"محمد سیف زاده"،وكیل سمیع نژاد درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی " هاتف " با بیان اینكه موكلش به دلیل اعتراض به اعمال خلاف قانون قضات دادسرای ناحیه 21 و عدم رسیدگی به پرونده او از طرف مقامات قوه قضائیه اقدام به اعتصاب غذای نامحدود كرده،گفت:همچنین نامه ای مبتنی بر تمام اتفاقاتی كه در مدت بازداشتش در زندان رخ داده نوشته كه به وسیله پدرش به آقای شاهرودی خواهد رسید .
"فریده فیضی زاده"، مادر سمیع نژادنیز درباره محتویات این نامه به " هاتف "گفت: مجتبی در این نامه از تمام سختی ها و دشواری هایی كه در این مدت هفت ماه بر او گذشته نوشته كه قرار است آن را به دفتر آقای شاهرودی بدهیم.
او با بیان اینكه تا كنون بیش از 30 نامه به نهادهای مختلف دولتی ماننده نهاد ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان آقای شاهرودی مانند آقایان كریمی راد ، ایزد پناه و جمشیدی داده اند، گفت : امیدواریم این نامه كه خود مجتبی شخصاً آنرا نوشته است بتواند تاثیر مثبتی در آزادی او داشته باشد .
مادر این دانشجوی 25 ساله رشته روزنامه نگاری درباره چگونگی تهیه وثیقه 150 میلیون تومانی برای آزادی مجتبی گفت : ما در یك خانه استیجاری زندگی می كنیم و وثیقه 50 میلیون تومانی ابتدایی را به سختی تهیه كردیم چه رسد به 150 میلیون تومان كه از عهده ما و فامیل مان خارج است .
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?