وبلاگ خبری پن‌لاگ: فريد مدرسي نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با وي در طول دوران بازداشت شكايت كرد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: فريد مدرسي نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با وي در طول دوران بازداشت شكايت كرد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, May 22, 2005
 

فريد مدرسي نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با وي در طول دوران بازداشت شكايت كرد

فريد مدرسي؛ روزنامه‌‏نگار وبلاگ نويس صبح روز گذشته در كميته حقوق شهروندي استان قم حضور يافت و نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با خود در طول دوران بازداشت شكايتي را به اين كميته ارايه كرد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، حضور فريد مدرسي در كميته حقوق شهروندي استان قم به جهت اعتراض برخي نهادهاي حقوق بشري به معاونت امور بين الملل قوه قضاييه بود كه اين معاونت نيز رسيدگي به اين موضوع را به كميته حقوق شهروندي استان قم ارجاع داد.
براساس اين گزارش؛ اين روزنامه‌‏نگار وبلاگ نويس صبح روز گذشته با حضور در اين كميته نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با او در طول دوران بازداشت، شكايتي را به صورت مكتوب به اين كميه ارايه كرد كه قرار است پرونده وي به همراه نقطه نظرات قضات كميته حقوق شهروندي به حوزه رياست قوه قضاييه ارجاع شود.
گفتني است؛ فريد مدرسي بنا بر همين پرونده بايد صبح روز يكشنبه 25 ارديبهشت ماه جاري در شعبه 115 دادگاه كيفري استان قم حضور يابد و نسبت به موارد اتهامي خود مبني بر توهين به رئيس‌‏جمهوري و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام دفاعيات خود را ارائه دهد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?