وبلاگ خبری پن‌لاگ: تلوزیون ماهواره ای گویای هلند و ماجرای نچندان گویای آن!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: تلوزیون ماهواره ای گویای هلند و ماجرای نچندان گویای آن! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, May 26, 2005
 

تلوزیون ماهواره ای گویای هلند و ماجرای نچندان گویای آن!

ديوارى كه تلويزيون در استانه تاسيس ايرانى در هلند مىسازد از همان ابتدا بر ناقص ترين خشتهاى خود استوار شده است. برپاكنندگانش در حالى ادعاى رشد و ارتقا دمكراسى را از طريق اين پروژه را دارند كه از همان ابتدا حضور بخش بزرگى از اپوزسيون مترقى جمهورى اسلامى كه همان چپ ها هستند را ممنوع كرده است!
مجريان تلويزيون هنوز كار شروع نشده براى روشنفكران و نيروهاى مترقى خارج از كشورى خط و نشان كشيده اند كه فكر استفاده از آن تريبون را از سر بيرون كنند كه احتمالا هم خط سياسى آن و هم پرسنل و ديگر مايحتاجش از داخل ايران تامين خواهد شد.
هم حسين باستانى و هم فرح كريمى به كررات مخالفت خود را با هرچيزى كه بويى از انقلاب بدهد اعلام كرده اند و با اسودگى اعلام داشتند كه رفرم و اصلاحات تدريجى در چهارچوب سيستم فعلى ديپلماسى آن پروژه خواهد بود.
اگر اوضاع به همين منوال پيش رود و نيروهاى مترقى و انقلابى هيچ عكس العملى نشان ندهند بزودى شاهد تلويزيونى خواهيم بود كه مروج دكترين مرده عناصر دوم خردادى خواهد شد. 43 مليون يورو بودجه براى اين كار دندانهاى خيلى ها را تيز كرده است كه در اين ميان طيفهاى جمهورى خواه هم بيكار نخواهند نشست و وارد اين ميدان خواهند گرديد.
سايتهاى من و پالتاك و دخترك با دنبال كردن اين پروژه زواياى ديگرى از آن را عنوان خواهند كرد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?