وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش تصويري از چهارمين روز اعتصاب غذاي دانشجويان جمهوري خواه دانشگاه يزد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش تصويري از چهارمين روز اعتصاب غذاي دانشجويان جمهوري خواه دانشگاه يزد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, June 10, 2005
 

گزارش تصويري از چهارمين روز اعتصاب غذاي دانشجويان جمهوري خواه دانشگاه يزد

- دبیر انجمن جموریخواه پس از 4 روز اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد.
- مسئولين دانشگاه همچنان نسبت به وخامت حال دانشجويان بي تفاوت بوده و به امور روزمره خود مشغول مي باشند !
به نام خداوندگار حق و آزادی
در ساعت 15:30 امروز ۵ شنبه؛ دبیر انجمن جمهوریخواه به علت وخامت اوضاع جسمانی اش به بیمارستان منتقل شد. چهارمین روز اعتصاب غذای 7 نفر از اعضای شورای مرکزی انجمن جمهوری خواه در حالی ادامه دارد که هیچ یک از مسئولین دانشگاه تا به حال اقدامی نکرده و با فرافکنی و جو سازی منفی در استان یزد، این اعتصاب غذا را غیر واقعی و نمایشی خوانده اند و این در حالی است که روز گذشته پزشک معتمد استانداری یزد در جمع دانشجویان حاضر شده و نسبت به وضعیت آنها ابراز نگرانی نموده است.
اکنون در حال حاضر دبیر انجمن جموریخواه پس ز 4 روز اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شده و وضعیت وی نا مساعد اعلام گردیده است.
شایان ذکر است که امروز پنجشنبه 19/3/84، دکتر توفیقی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح پروژه های دانشگاه یزد در این شهر به سر می برد و تا کنون هیچ عکس العمل و اقدامی نسبت به این موضوع نداشته است و نمایندگان دانشجویان فقط توانسته اند وضعیت نگران کننده جسمانی اعتصاب کنندگان را به گوش وزیر برسانند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?