وبلاگ خبری پن‌لاگ: نگرانی شدبد در باره وضعیت امید عباسقلی نژاد، تهدید به اعتصاب غذای خشک

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: نگرانی شدبد در باره وضعیت امید عباسقلی نژاد، تهدید به اعتصاب غذای خشک خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, June 07, 2005
 

نگرانی شدبد در باره وضعیت امید عباسقلی نژاد، تهدید به اعتصاب غذای خشک

اعتصاب غذای امید عباسقلی نژاد وارد دومین هفته خود شد. او که در تیر ماه 1381 در حین اعتراضات دانشجویی دستگیر و در دادگاهی جند دقیقه ای به 3 سال حبس محکوم شده بود، در 8 ماه اخیر از حق جرخصی محروم بوده است. در دادسرای زندانهای تهران به همسر او گفته شده است که سعید مرتضوی این دستور را داده است زیرا او 8 ماه پیش هنگام مرخصی با نشریه شهروند مصاحبه کردهاست.
فریبا هدایتی همسر عباسقلی نژاد در یک تماس تلفنی ابراز داشت: "ماه هاست امید به زندان کچویی در میان تبهکاران تبعید شده است. او حق مرخصی ندارد و از درد کمر، گوش و دندان زجر میکشد اما به او امکان معالجه نمیدهند. ماه هاست که با مراجعات مکرر از طرق قانونی تلاش در کسب حقوق وی داریم اما امروز پس از ده ها بار مراجعه به ادارات مربوطه آقای سالارکیا در دادسرای میدان ارک، ابراهیم عباسقلی نژاد برادر همسرم را از ساختمان بیرون انداخت و به او گفت که دیگر حق ندارد پیگیری کند زیرا دستور توسط آقای دادستان ( سعید مرتضوی) صادر شده است و هیچکس نمتواند کاری بکند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?