وبلاگ خبری پن‌لاگ: تبریز: تو صندوق اصلا یک رای هم نبود!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: تبریز: تو صندوق اصلا یک رای هم نبود! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, June 20, 2005
 

تبریز: تو صندوق اصلا یک رای هم نبود!

تبریز –عصر روز جمعه 27/3/ 1384

با نگاهی به گوشه کنار شهر نارضایتی مردم آزادیخواه و ضد استبدادی آخوندی را می توانیم مشاهده گر باشیم . در کلیه ستادها و مساجد و مدارس شهر تبریز هیچ فردی نمی توانستیم بابیم !
تا ساعت 4:30 کلیه نقاط و خیابانهای تبریز ساکت بود و هیچ فردی جز کارگران بازار نمی توانستیم ببینیم . از ساعت 4:30 به بعد کما بیش خیابانها شلوغتر شد و همه به سوی پارکها و مناطق تفریحی شهر در حرکت بودند . در خیبان آبرسانی چند جوان در خیابان نشسته بودند. در هر گوشه خیابانها نیروی انتظامی و لباس شخصی دیده می شد . حتی در میدان ساعت آتشنشانی و آمبولانس هم در گوشه از میدان پارک کرده بودند . گاردهای ویژه تا ساعت 1 بعد از ظهر کاملا نقاط منتهی به آبرسانی را تحت کنترل داشتند .
بعد از ساعت حدود 6 در آبرسانی و مارالان شلوغی و همهمه ای راه افتاده بود . یکی از جوانان در مارالان بخاطر ادرار کردن به پوسترهای تبلیغاتی رژیم در جلوی ستاد گرفته شده بود . مردم برای رهایی وی از دست نیروی اطلاعاتی هو هو می کشیدند .
در آبرسانی هم چند پسر جوان به بهانه حرف زدن با دختر ان دستگیر شده بودند . که با زحمات و تلاشهای دیگر افراد از چنگ نیروی حراست منطقه 4 ( که در آبرسانی حضور داشت ) رها شدند .
از نقاط دیگری همچون چهارراه شهناز ( شریعتی ) شلوغیهایی وجود داشت که گویا یک گروه به سوی ستاد انتخاباتی در مدرسه دکتر حسابی به راه افتاده اند و صندوق آرا را پاره کرده اند . دوستی که این خبر را به من داد کفت : "تو صندوق اصلا یک رای هم نبود !! بی خودی خودمونو خسته کردیم !!!"
در نقطه دیگری از شهر ، در خیابان نصف راه ، نیز کارگران شرکت ایدم و موتوژن گویا دست به تجمع زده بودند که از طرف نیروی انتظامی سریعا متلاشی شده بود.
و نیز دیشب هول و هوش ساعت 3 پنجره های یکی از بانکهای شهر را شکسته و به آتش کشیده بودند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?