وبلاگ خبری پن‌لاگ: نشریه انقلاب اسلامی چگونگی تقلبات را افشا میکند

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: نشریه انقلاب اسلامی چگونگی تقلبات را افشا میکند خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, June 20, 2005
 

نشریه انقلاب اسلامی چگونگی تقلبات را افشا میکند

از 20 روز پیش، مافیاهای نظامی – مالی، در خفا، تقلبی را سازمان می دهند برای رساندن محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری . اول تصمیمشان بر این بود که او را یک ضرب رئیس جمهوری کنند . اما هراندازه کوشیدند، از او چهره مطلوبی بسازند . در سنجشهای ﺁرا هم او از همه پائین تر بود . تصمیم بر این شد که او را دو ضربه رئیس جمهوری کنند . از این لحاظ بود که از یک هفته به انتخابات مانده ، صحبت دو مرحله شدن انتخابات را پیش کشیدند و توسط رسانه های داخلی و خارجی جا انداختند . با وجود این ، سوء ظن هیچیک از نامزدها جلب نشد .
مانور دوم ، رد صلاحیت معین بود . امثال جنتی با مداخله خامنه ای موافق نبودند . دلیلشان این بود که اگر معین نپذیرد، اختیار انتخابات دست او می افتد و می تواند کروبی را به ریاست جمهوری برساند . از اتفاق ، بودند کسانی که به معین گفتند : اگر نپذیری وزنه ای می شوی که می توانی بازی انتخابات را از دست مافیاهای نظامی – مالی خارج کنی . اما خامنه ای مطمئن بود که به معین می قبولانند و او می ﺁید. در عمل ، معین نمی خواست اما خاتمی و دیگران او را وادار کردند بیاید . بعد از ﺁمدن ، اصلاح طلبان سه شقه شدند . دو شقه وارد انتخابات شدند و یک شقه به تحریم کنندگان پیوستند . در نتیجه، کارعمده شان گرم کردن تنور انتخابات شد بدون داشتن رأی کافی .
پس از به هدف رسیدن این مانور، « شورای نگهبان » به سپاه و بسیج ﺁماده باش داد . در گذشته ، در دعواهایی که با هم داشتند، لو رفته بود که یک قلم ، 5 میلیون شناسنامه در اختیار داسته « امت حزب الله » است . سازماندهی دقیق بود .. تا روز پیش از انتخابات، با توجه به هزینه سنگین قالیباف ( گفته می شود 40 میلیارد تومان و بیشتر ) ، همه نگاهها متوجه او بودند که تقلب از ناحیه او نشود . دو سه مورد افشا گری نیز شد ( هواپیمای حامل ﺁرای قلابی که در یاسوج بر زمین نشست ، مداخله های افراد سپاده در این جا و ﺁنجا و... ) . هیچیک از نامزدها فکر نمی کرد نامزد واقعی مافیاهای نظامی – مالی ، احمدی نژاد با سوابقش در ترورها باشد .
یک روز قبل از انتخابات ، شورای نگهبان دستور داد که مهر انتخابات را می توان در صفحه توضیحات زد . اگر شناسنامه ای ورق انتخابات نداشته باشد، ایراد ندارد و با ﺁن می توان رأی داد . و نیز اعلام کرد شناسامه های بدون عکس نیز برای رأی دادن معتبر هستند . بدین ترتیب جاده را برای تقلب وسیع صاف کرد .
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?