وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقايان لطفا از مردم مايه نگذاريد مردم بازنده انتخابات نهم هستند، سعيد سلطانپور

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقايان لطفا از مردم مايه نگذاريد مردم بازنده انتخابات نهم هستند، سعيد سلطانپور خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, June 16, 2005
 

آقايان لطفا از مردم مايه نگذاريد مردم بازنده انتخابات نهم هستند، سعيد سلطانپور

ابتدا بخشي از سخنان افراد اصلاح طلب را مي خوانيم كه با تحليل هايشان مردم را به شركت در انتخابات تشويق مي كنند
«محسن كديور» با بيان اينكه «نمي‌توان دموكراسي را يك شبه محقق كرد»،: مردم آمادگي پرداخت هزينه‌اي بيش از پاي صندوق رفتن ندارند."
وي افزود: تحريمي‌ها بدانند رأي ندادن نتيجه‌ مثبتي ندارد و در خوشبينانه‌ترين حالت نتيجه‌اي مثل مجلس را به بار مي‌آورد. همچنين اگرچه انتخابات ما كاملا آزاد نيست ولي يادمان باشد كه ايران كشور جهان سومي نيست و در كشورهاي خاورميانه دموكراتيك‌ترين كشور به حساب مي‌آيد به همين دليل بايد به افزايش روند دموكراسي در ايران كمك كنيم.
رضوی فقيه" رای دادن به برنامه های معين به تعبيری رفراندوم و نه گفتن به شرايط موجود است"
نهصت آزادی می گويد "دموكراسى فرآيندى است كه تنها از طريق حضور مستمر خواستاران آن در صحنه سياسى و مشاركت فعالانه در انتخابات مى توان آن را به پيش برد و دستاوردهاى هر گامى را كه برداشته مى شود، نهادينه كرد"حالا سوالی که من ازين اقايان دارم اين است فكر نمي كنيد داريد ازپاپ کاتو ليک تر مي شويد و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کنيد . و همه هم از مردم مايه می گذاريد. ايا پشت پرده معا مله ای شده است . که بار ديگر احساسات مردم را تحريک کنند تا پای در انتخاباتی بگذارند که نفعی برای انان نخواهدداشت .
بر عکس اقای کديور معتقدم وقتی رهبران محافظه کار دولتی منجمله اقای خاتمی حاضر نبودند از مردم در صحنه استفاده کنندپس چرا از مردم کم می گذاريد . مردم ديگه چه بكنند .
در جريان دوم تير1378 انحصار گران با بحران جدی روبر و شده بودند بطوري كه خامنه ا ی مجبور شد به عيادت دانشجويان برود و برای آنان گريه کند. هر چند بعدا هم دانشجويان و هم وكليلشا ن ناصر زرافشان. كه در حال حاضر درزندان در اعتصاب غذا بسر مي برد هم محكوم شدند. خاتمی اگر واقعا مرد ميدان سياست بود می توانست با حمايت از دانشجويان ،‌خامنه ای را به قم بفرستد.
مردم در جريان انقلاب 57 و سپس جنگ 8 ساله و بعد هم در سالهای ترور و وحشت دهه 60 که جا معه بدو قسمت تقسيم شد بويژه نسل جوان هزينه ها ی زيادی پرداخت كردند.
مردم هزينه سنگينی را در طول جنگ دادند ولی هيچ شخصيت اصلی از رده رهبری روحانيت حاکم در جنگ کشته نشد. در صورت حمله خارجي به ايران اين مردم هستند كه دفاع خواهند كرد و بسياري از مقامات عاليه كشور ترجيح ميدهند از كانادا مقاومت عليه نير وهاي اشغالگر را ادامه بدهند. .بقیه در....
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?