وبلاگ خبری پن‌لاگ: پاسدار احمدي نژاد خواستار تأمين امكانات حج براي دانش آموزان شد!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: پاسدار احمدي نژاد خواستار تأمين امكانات حج براي دانش آموزان شد! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, October 18, 2005
 

پاسدار احمدي نژاد خواستار تأمين امكانات حج براي دانش آموزان شد!

در حاليكه رسانه هاي رژيم خبر مي دهند كه «بيش از 70 هزار کلاس درس فرسوده و قديمی در کشور وجود دارد که 40 هزار کلاس از اين تعداد خيلی خطرآفرين محسوب می‌شوند و تضمينی برای درس‌خواندن دانش‌آموزان در زير سقف اين قبيل کلاسها وجود ندارد»، و در حاليكه هر روز اخبار تازه اي از سركوب و گرداندن جوانان، با چوب در آستين سوار بر الاغ در شهرها مي رسد، پاسدار احمدي نژاد از گردانندگان سازمان حج و زيارت خواست امكانات لازم براي زيارت حج دانش آموزان را فراهم كنند.
خبرگزاري حكومتي فارس روز دوشنبه 25مهر نوشت: « رئيس جمهور در اولين جلسه شوراي عالي حج در دولت جديد، از مسئولان خواست با ارايه طرحهاي جامع زمينه زيارت هر چه بيشتر خانه خدا، براي قشر جوان به ويژه دانش‌‌آموزان و دانشجويان را فراهم آورند. رئيس جمهور در اين جلسه كه صبح امروز دوشنبه برگزار شد، ظرفيت فرهنگي حج را بسيار بالا توصيف كرد و از مسئولان خواست با ارائه طرحهاي جامع زمينه زيارت هر چه بيشتر خانه خدا، براي قشر جوان به ويژه دانش‌‌آموزان و دانشجويان را فراهم آورند.
در اين جلسه با تاكيد بر استمرار اعزام دانش‌آموزان و دانشجويان به حج عمره، مقرر شد براي سال 1385؛ شش هزار سهميه براي زيارت خانه خدا در اختيار بنياد شهيد و امور ايثارگران قرار گيرد».
پاسدار احمدي نژاد از زمان روي كار آمدن، در برابر مشكلات و مصائب اجتماعي، پاسخي جز سركوب زنان و جوانان و كارگران معترض و اقدامات فريبكارانه نداشته و ندارد و پاسخ مردم ايران نيز به اين پاسدار تروريست، چيزي جز افزايش نفرت و انزجار نيست.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?