وبلاگ خبری پن‌لاگ: روابط خارج از ازدواج براي دختران؟

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: روابط خارج از ازدواج براي دختران؟ خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, November 16, 2005
 

روابط خارج از ازدواج براي دختران؟

اصلا انتظار نداشتم این بحث در اینترنت جدی شود . بانی این بحث در اینترنت سایت k1-online.com بود . در یک نظر سنجی این سوال را مطرح کرد که آیا به وجود پرده ی بکارت هنگام ازدواج با یک دختر اعتقاد دارید یا نه ؟ تا زمانی من مشغول آماده سازی این مقاله بودم 174 نظر در مورد این سوال مطرح شده بود . نظرهایی که در جای خود بسیار چشم گیر بود . اما این مقاله قصد دارد به این موضوع بپردازد که آیا همه ی آنهایی که نظر بر بی تفاوتی گذاشته بودند و یا مطرح کردند که اختیار دختر براي داشتن روابط خارج از ازدواج با خودش است و ما نباید دختری را به خاطر آن مواخذه کنیم آیا در زندگی عادی خویش هم به این نظر پایبندند یا خیر ؟
اولین نظر این گونه شروع می شود :« من به باكره بودن دختر هنگام ازدواج اعتقاد دارم ولي معتقدم كه اگر دختري هنگام ازدواج باكره نبود هرگز مستحق رفتار توهين آميز نيست »
از دیدگاه روانشناختی نظر بالا یک پارادوکس تمام عیار را به نمایش می گذارد . اگر کسی به باکره بودن دختری ( اعتقاد ) داشته باشد نمی تواند پس از این که در شب اول ازدواج متوجه شد که زنش باکره نیست قطعا و حتما رفتاری خشن را با همسرش به نمایش خواهد گذاشت . رفرنس ارائه نمی دهم چون همه از میزان قتلهای شب اول ازدواج آگاهند و تازه قتل زن را به خاطر باکره نبودن امری عادی می نامند . شاید با خود بگویید من خیلی خشن فکر می کنم اما اینجا ایران است و هم چنان ما اسیر بندها و سنت هایی هستیم که یقه مان را چسبیده و رها نمی کند .
حتی مردانی از طبقه ی نخبه و روشن فکر نیز با تصور این که همسرش قبل از او با مردی دیگر هم بستر شده ، مرد را به درجه ی جنون می رساند . ( می توانید به خاطرات افرادی چون آنتونی کوئین و حتی چارلز بیکافسکی رجوع کنید )
نظر دیگری که جالب توجه است این است : « من به باكره بودن اعتقاد ندارم تا زماني‌كه فقط از ديد فيزيكي به اون نگاه بشه....يه دختر مي تونه باكره نباشه اما تمام ويژگيهاي يك خانم به تمام معنا رو داشته باشه پس قطعا به اين مسئله از روي عقل متانت و نياز نگاه كرده....همونطور كه خيلي از آقايون.البته شايد خيلي ايده آل نگرانه باشه ولي قطعا اينم يه گزينه حساب ميشه پس نميشه هميشه منفي نگاه كرد »
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?