وبلاگ خبری پن‌لاگ: حمله به زندانیان سیاسی در زندان اوین

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: حمله به زندانیان سیاسی در زندان اوین خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, November 22, 2005
 

حمله به زندانیان سیاسی در زندان اوین

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
بر اساس اخبار رسیده از زندان اوین، عصر امروز گروهی از نگهبانان به دستور حفاظت اطلاعات زندان اوین وارد بند 350 شده و به اتاقهای زندانیان سیاسی حمله و تمامی اموال ، کتابها و دست نوشته های آنان را ضبط کردند.
در پی این حادثه مهندس حشمت الله طبرزدی طی تماسی از زندان ضمن بیان واقعه رفتار آنان با زندانیان سیاسی را بسیار تحقیرآمیز و بی سابقه خواند. وی همچنین از احتمال دور جدید فشار بر زندانیان سیاسی خبر داد و اعلام کرد در صورتی که ظرف 24 ساعت آینده تمامی اموال وی و سایر زندانیان سیاسی به آنها بازگردانده نشود ، قطعا دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همچنین به گفته ی منابع خبری در زندان رجایی شهر، بهروز جاوید تهرانی ، اسد شقاقی و خالد حردانی که از روز 3 شنبه ی گذشته دست به اعتصاب غذا زده بودند، به حفاظت اطلاعات سپاه در این زندان احضار شده و تهدید شده اند که به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
گفتنی است پس از پافشاری این سه تن بر ادامه ی اعتصاب غذا تا تحقق خواسته هایشان مسئولین زندان آنان را به بندهای جداگانه ای فرستاده اند.
هم اکنون بهروز جاوید تهرانی در بند 5 موسوم به بند جوانان زندان رجایی شهر در میان مجرمین با جرایم عادی، خالد حردانی در بند 1 این زندان و اسد شقاقی در بند 6 نگهداری میشوند.
لازم به یادآوری این سه زندانی سیاسی هفته ی گذشته ی پس از حمله ی نگهبانان زندان به بند 6 و ضرب و شتم آنان دست به اعتصاب غذا زدند.
30/8/1384کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسیkomitedefa@yahoo.com
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?