وبلاگ خبری پن‌لاگ: 8دى:واكنش جمعى از فعالان سياسي، فرهنگی در باره اظهارات ضد يهود احمدی نژاد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: 8دى:واكنش جمعى از فعالان سياسي، فرهنگی در باره اظهارات ضد يهود احمدی نژاد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, December 29, 2005
 

8دى:واكنش جمعى از فعالان سياسي، فرهنگی در باره اظهارات ضد يهود احمدی نژاد

انکار جنايت و کشيدن پرده نسيان بر آن،
جنايت مضاعف است!
ما امضإ کنندگان ذيل اين متن، پناهندگان و مهاجران سياسی ايراني، مراتب تاسف بسيارمان را از سخنان ناسنجيده، غير مسئولانه و در يک کلام سخيف رئيس به اصطلاح جمهوری اسلامی ايران، در مورد افسانه انگاشتن کشتار يهوديان در جنگ دوم جهانی را اعلام می داريم.
ما باور داريم که مردم فلسطين صاحب حقوق از دست شده ای هستند که بايد چشم همه وجدانهای بيدار جهانی مراقب حل مسالمت آميز اين بيداد اجتماعی و اعاده حقوق جامعه فلسطين باشد. اما ما هرگز باور نداريم که حقانيت مردم فلسطين را می توان در انکار کشتار جمعی و بی رحمانه و غير انسانی يهوديان بدست اس اس های آلمانی در سالهای تسلط فاشيسم جستجو کرد، کاری که رئيس جمهور اسلامي، بهر دليل ناشايست کرده است.
ما متعهديم تا برای اجتناب از تکرار مکرر فاجعۀ ,فاشيسم, هرگز و هرگز کوره های آدم سوزی اردوگاههای آشوئيتس و داخائو و ... را ازياد نبريم، آنچنانکه کشتار جمعی فلسطينيان را در صبرا و شتيلا، و باز آنچنانکه همه ايرانيان بيدار چه در داخل و چه در خارج ايران، يکدم از تلاش برای آگاهی جهانيان از قتل عام زندانيان سياسی سال 1367 خورشيدی باز نخواهند ايستاد، زيرا:
ما باور داريم که انکار جنايت و کشيدن پرده نسيان بر آن، جنايت مضاعف است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?