وبلاگ خبری پن‌لاگ: ترکیه درخواست رژیم اسلامی برای دعوت از احمدی نژاد را رد کرد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: ترکیه درخواست رژیم اسلامی برای دعوت از احمدی نژاد را رد کرد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, January 05, 2006
 

ترکیه درخواست رژیم اسلامی برای دعوت از احمدی نژاد را رد کرد

انزوای بین المللی رژیم اسلامی بطور روزافزون تشدید می شود. به گزارش رادیو فردا، دولت ترکیه در واکنش به اظهارات یهودستیزانه احمدی نژاد، درخواست رژیم تهران مبنی بر دعوت رسمی از وی را رد کرد و اعلام نمود برای پذیرفتن رئیس جمهور رژیم اسلامی آمادگی ندارد.
بنا بر این گزارش، رژیم اسلامی طی پیامی از دولت ترکیه خواسته بود برای دیدار احمدی نژاد از آنکارا، از وی دعوت رسمی به عمل آورد اما دولت آنکارا با سفر رئیس جمهور رژیم اسلامی به ترکیه در شرایط کنونی مخالفت کرده و اعلام نمود که آنکارا فعلا آمادگی لازم را برای این سفر ندارد.
همزمان در ترکیه اعلام شد که در آینده نزدیک وزیران خارجه آمریکا و انگلستان و همچنین فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا به طور جداگانه وارد ترکیه می شوند تا با مقامات این کشور در باره تحولات مهم منطقه بویژه بحران هسته‌ای جمهوری اسلامی مذاکره کنند.
در همین حال مرکز اطلاع رسانی اخبار روزانه ترکیه طی گزارشی خبر داد مقامات آنکارا نسبت به برنامه های هسته ای رژیم تهران ابراز نگرانی می کنند.
این منبع در گزارش خود با عنوان 'ترکیه و توان هسته ای رژیم تهران'، نوشت تا کنون رژیم تهران، سه کشور اروپايی فرانسه، آلمان و انگلستان را فریب داده است، توافقهايی با آنها انجام می دهد و بعد آن را زیر پا می گذارد.
این منبع افزود مقامات رژیم تهران سخنانی به زبان انگلیسی در باره اهداف صلح آمیز برنامه های هسته ایشان بیان می کنند و بعد به زبان فارسی در باره اینکه چگونه به بمب هسته ای دست پیدا کنند، سخن می گویند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?