وبلاگ خبری پن‌لاگ: قاچاق زنان ايران

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: قاچاق زنان ايران خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, January 05, 2006
 

قاچاق زنان ايران

دستگاه قضايى كه به خاطر سرقت احشام دست و پا اره مى كند و اعدام مى كند، چگونه گردانندگان باند قاچاق زنان را به سه تا 5 ماه حبس محكوم مى كند؟ آيا اگر متهمان اين پرونده "خودى" نبودند، صدور چنين حكمى ممكن بود؟ و آيا اين واقعيت كه پرونده باندهاى قاچاق زنان پس از خوابيدن سر و صداهاى ناشى از خبر حراج دختران جوان ايرانى در شيخ نشين ها در سكوت محض "جمع" شد و هيچ يك از مسوولان نظام هم كه از پشت پرده ها باخبرند لام تا كام دهان نگشودند، بيان وابستگى گردانندگان اين باندهاى قاچاق زنان با مقامات حكومتى نيست؟
روزنامه ايران ارگان دولت در يادداشتى كه متن كامل آن در پى مى آيد به مساله قاچاق زنان و راهكارهايى براى مقابله با آن پرداخته است. همچنان كه انتظار مى رفت در اين مقاله از همه چيزى سخن گفته شده است به جز منشا قاچاق زنان. در حالى كه اصلى ترين موضوعى كه در مورد قاچاق زنان در كشور ما مطرح است رابطه آن با دستگاههاى حكومتى است. زيرا بالاخره ليست بلندبالاى راهكارهاى روزنامه ايران براى مقابله با قاچاق زنان قرار است توسط همين حكومت اجرا شود، در حالى كه اول بايد ثابت شود كه اصل جريان قاچاق دختران و زنان داراى ريشه هاى استوار در درون همين نظام نيست و مسولان رژيم و صاحبان قدرت، كنترل اين جريان را در اختيار خود ندارند. بنابراين اول بايد به پرسش هاى زير پاسخ داد: بر سر دكتر مصطفي‌ بن‌يحيي‌ كاپيتان هواپيمايى كه در اوايل خرداد ماه سال گذشته ماجراى حراج دختران ايرانى در فجيره را فاش كرد، چه آمده است؟
آخرين خبرى كه از او در دست است مربوط به دستگيرى توسط نيروهاى انتظامى و امنيتى به جرم تشويش افكار عمومى است. او در روز دوشنبه‌ 17\3\83 در سخنانى در دانشگاه كه متن آن در روزنامه اعتماد انتشار يافته بود، اين طور گفته بود:"كارم‌ را از دست‌ دادم‌. بارها خودم‌ و خانواده‌ام‌ توسط‌ قوادين‌ و حتي‌ تعدادي‌ از اشخاص‌ ناشناس‌ ايراني‌ به‌ انحاي‌ مختلف‌ تهديد شده‌ايم‌....به‌ من‌ گفته‌اند نبايد صحبت‌ كنم‌، چون‌ حرف‌هايم‌ مي‌تواند آرامش‌ و امنيت‌ جامعه‌ را از بين‌ ببرد!"
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?