وبلاگ خبری پن‌لاگ: برپايی سفره هفت سین در مقابل زندان اوین - فردا سه شنبه ساعت 11 صبح

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: برپايی سفره هفت سین در مقابل زندان اوین - فردا سه شنبه ساعت 11 صبح خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, March 21, 2006
 

برپايی سفره هفت سین در مقابل زندان اوین - فردا سه شنبه ساعت 11 صبح

فراخوان زندانیان سیاسی برای تجمع در مقابل زندان اوین
زندانیان سیاسی به دلیل اعتراض به عدم رعایت حقوق انسانی خود، روز سه شنبه اول فروردین 1385 را روز اعتراض خود و خانواده هایشان قرار دادند . در این روز خانواده های زندانیان سیاسی در اجتماعی در مقابل درب اصلی زندان اوین در ساعت 11 صبح و برپایی سفره هفت سین اعتراض خود را به عدم رعایت حقوق انسانی زندانیان و اعطا مرخصی نوروزی از ناحیه حکومت اسلامی اعلام نموده وبا برگذاری مراسم سنتی نوروز همبستگی شان را با عزیزان خود در زندان اعلام میدارند.
بدین وسیله ازهموطنان عزیز دعوت میشود تا با حضور خود در این مراسم بار دیگر ماهیت ضد بشری حاکمیت ایران را برای جهانیان به نمایش بگذارند.
فراخوان نوروزی فعالین و مبارزین سیاسیهوطنان ، ایرانیان ، رنج دیدگان
خانواده های زندانیان سیاسی در اوین و رجائی شهر ، عید فرخنده و نوروز باستانی را در مقابل درب بزرگ زندان اوین گرامی خواهند داشت و بر گرد سفره (( هفت سین )) خواهند نشست .
بدینوسیله از کلیه هموطنان عزیز ، خانواده گرامی زندانیان سیاسی و تمامی عزیزانی که در ادوار گذشته طعم تلخ دوری از خانواده در چنین ایام میمون و فرخنده ای را با تمام وجود لمس کرده اند ، دعوت میشود تا در این ضیافت نوروزی (( اسارت )) خانواده زندانیان سیاسی را همراهی نمایند . محل: زندان اوین زمان: سه شنبه اول فروردین 85 ساعت : یازده صبح جمعی از مبارزین و فعالین سیاسیایران- تهران 28 اسفند 84
از همه عزیزان خصوصا رسانه ها دعوت مینمائیم که این فراخوان را از طریق تریبون رسانه ها به اطلاع عموم مردم ایران برسانند .
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?