وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه با معصومه شفیعی: اکبر گنجی پس از گذراندن شش سال زندان به خانه بازگشت.

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه با معصومه شفیعی: اکبر گنجی پس از گذراندن شش سال زندان به خانه بازگشت. خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, March 18, 2006
 

مصاحبه با معصومه شفیعی: اکبر گنجی پس از گذراندن شش سال زندان به خانه بازگشت.

اکبر گنجی پس از گذراندن شش سال زندان شامگاه جمعه به خانه باز گشت.
خبرگزاری ایرنا به نقل از محمود سالارکیا معاون امور زندانها گزارش داده بود که بدلیل غیبت های غیر موجه، آقای گنجی فروردین ماه آزاد خواهد شد.
معصومه شفیعی همسر اکبر گنجی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: با وجود اینکه اعلام کرده بودند که دهم فروردین ایشان دوران محکومیتش تمام می شود دیشب بطورغیر منتظره آقای گنجی را روانه منزل کردند. خانم شفیعی درباره وضعیت جسمی آقای گنجی می گوید وزن زیادی از دست داده اند و باید جبران شود. خانم شفیعی می گوید اتهام تازه ای علیه همسرش مطرح نشده است.
اکبر گنجی پس از گذراندن شش سال زندان شامگاه جمعه به خانه باز گشت. خبرگزاری ایرنا به نقل از محمود سالارکیا معاون امور زندانها گزارش داده بود که گنجی به مرخصی آمده و دوران محکومتیش دهم فروردین پایان می یابد. معصومه شفیعی همسر اکبر گنجی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید اتهام تازه ای علیه همسرش مطرح نشده است.
فرین عاصمی (رادیو فردا): آزادی اکبر گنجی درحالی صورت گرفت که پیش از این گزارش شده بود بدلیل غیبت های غیر موجه، آقای گنجی فروردین ماه آزاد خواهد شد. اکبر گنجی ساعت 10 شب دیشب (جمعه) از زندان آزاد شد و به خانه آمد. معصومه شفیعی همسر اکبر گنجی درباره به پایان رسیدن دوران محکومیت و آزادی همسرش می گوید:........ متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?