وبلاگ خبری پن‌لاگ: وكيل مجتبي سميعي نژاد:موكلم مشمول عفو ۲۲ بهمن شده است، اما ‌‏آزاد نمي شود

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: وكيل مجتبي سميعي نژاد:موكلم مشمول عفو ۲۲ بهمن شده است، اما ‌‏آزاد نمي شود خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, March 04, 2006
 

وكيل مجتبي سميعي نژاد:موكلم مشمول عفو ۲۲ بهمن شده است، اما ‌‏آزاد نمي شود

وكيل "مجتبي سميعي نژاد" از وبلاگ نويسان بازداشت شده گفت : موكلم در پرونده اي كه به دو سال حبس محكوم شده بود، مشمول عفو ۲۲ بهمن شده است، اما آزاد نمي شود.
"محمد سيف زاده" در گفت و گو با خبرنگار ايلنا ضمن انتقاد از وضعيت پرونده موكلش گفت : "سميعي نژاد" در پرونده اي كه به اتهام توهين به رهبري به تحمل دو سال حبس محكوم شده بود، مشمول عفو ۲۲ بهمن شده است، اما متاسفانه به خاطر پرونده اي كه دادگاه بدوي وي را به ۱۰ ماه حبس محكوم كرده بود و هنوز حكم نيز به تاييد نرسيده است، در زندان به سر مي برد.
وي افزود: دادگاه تجديد نظر نسبت به راي صادره از سوي دادگاه بدوي ايراداتي وارد و پرونده را به دادگاه ارجاع كرده است، اما متاسفانه اين دادگاه ضمن اين كه پرونده را نزد خود نگه داشته، قرار موكلم را نيز تشديد كرده است تا وي نتواند قرار خود را تامين كند تا آزاد شود.
وكيل مجتبي سميعي نژاد همچنين از عدم اعطاي مرخصي و عدم اجازه ملاقات به اين وبلاگ نويس انتقاد كرد و خواستار آزادي موكلش شد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?