وبلاگ خبری پن‌لاگ: وکیل مدافع احمد باطبی به حکم صادره اعتراض می کند.

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: وکیل مدافع احمد باطبی به حکم صادره اعتراض می کند. خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, April 15, 2006
 

وکیل مدافع احمد باطبی به حکم صادره اعتراض می کند.

http://ahmadbatebi20.blogspot.com - خلیل بهرامیان، وکیل مدافع احمد باطبی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید این خبر که حکم اعدام احمد باطبی تایید شده صحت ندارد و او تنها به حکم اولیه احمد باطبی اعتراض کرده است.
آقای بهرامیان می گوید اینکه خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نوشته برخلاف مصاحبه ای بود که من داشتم، خبرنگار یا متوجه مسایل حقوقی حرفهای من نشده یا به یک طریقی حرفهای مرا به مسلخ بردند. من از ماده ۱۸ استفاده کردم و اعتراض کردم نسبت به حکم صادره. مجازات آقای باطبی از اعدام به ۱۵ سال تبدیل شده. دو درجه تخفیف از طرف رهبری داده شده، آن مورد حکم نیست. منتها اعتراض من در دیوانعالی کشور نسبت به حکم اولیه است که اعدام است و قطعیت پیدا کرده بود که از سوی رهبری عفو خورده. متاسفانه شعبه سیزده تشخیص توجهی به آن لایحه اعتراضی من نکرده.
آقای بهرامیان می گوید ۵ سال از ۱۵ سال حکم هم تعلیقی است و آقای باطبی نزدیک به شش سال است که در زندان است.
خلیل بهرامیان می گوید اگر پرونده بر اساس قانون بررسی شود موکل من نباید محکوم شود چون کاری نکرده است. عمل مجرمانه ای انجام نگرفته. پرونده برای من تمام شده نیست و مجددا اعتراض خواهم کرد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?