وبلاگ خبری پن‌لاگ: براي نجات جان ولي فيض مهدوي ، اقدامات فوري لازم است!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: براي نجات جان ولي فيض مهدوي ، اقدامات فوري لازم است! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, May 13, 2006
 

براي نجات جان ولي فيض مهدوي ، اقدامات فوري لازم است!

کميته بين المللي عليه اعدام طی اطلاعيه ای خواستار اقدام فوری براي نجات جان ولي فيض مهدوي نمود.
در اين اطلاعيه آمده است: سه شنبه ۱۶ ماه مه ، روزي است که حکومت اسلامي اعلام کرده است، ولي فيض مهدوي را بجرم فعاليت سياسي اعدام خواهد کرد. فيض مهدوي از زندان تاکنون دو پيام فرستاده و از همگان دعوت کرده است، براي نجات او کاري بکنند.
کميته بين المللي عليه اعدام از مدتها قبل بر عليه اين حکم وحشيانه حکومت اعلام يک کمپين کرده و در ميتينگهايي که در اروپا انجام داده، در مصاحبه فعالين کميته عليه اعدام با رسانه هاي متعدد و ملاقاتهايي که با کميسيون حقوق بشر پارلمانها و يا نمايندگان وزرات خارجه کشورهايي از اروپا داشته، در مورد اين حکم اعدام صحبت کرده و خواهان اقدامات فوري شده است.
سازمان عفو بين الملل و چندين نهاد مدافع حقوق بشر به اين حکم اعتراض کرده و از سوي سازمانهاي و يا سايتهاي مدافع حقوق انساني، نيز تا کنون اعتراضاتي و از جمله جمع آوري طومار اعتراضي در دستور قرار گرفته است.
کميته بين المللي عليه اعدام ، اما بشدت نگران جان فيض مهدوي است و اعتراضات تا کنوني را براي اعمال فشار به حکومت و مجبور کردن اين حکومت جنايتکار به عقب نشيني کافي نميداند. لذا ما يکبار ديگر در اين روزهاي آخر قبل از اجراي حکم اعدام ، از همه سازمانهاي مدافع حقوق انساني ، از احزاب و سازمانهاي اپوزيسيون و از همگان ميخواهيم که فورا دست به کار شده و بر عليه اين حکم وحشيانه مجموعه اقداماتي را در دستور گذارند.
ما از همگان دعوت ميکنيم که از امروز تا سه شنبه ، با ارسال نامه اعتراضي، با امضا طومارهاي موجود در مورد اين حکم اعدام، با برگزاري ميتينگ و پيکت هاي اعتراضي در مراکز شهرهاي بزرگ و با تماس با پارلمانها و اتحاديه اروپا، کاري کنند که رژيم اسلامي جرات نکند اين جوان فعال سياسي را بجرم هواداري از مجاهدين خلق ايران، اعدام کند.
اين يک رفتار قرون وسطايي و وحشيانه است. به اين حکم اعدام بهر طريق ممکن اعتراض کنيد!
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?