وبلاگ خبری پن‌لاگ: محمد ملکی در واکنش به نامه احمدی نژاد به بوش: خودتان دستتان به خون آلوده است!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: محمد ملکی در واکنش به نامه احمدی نژاد به بوش: خودتان دستتان به خون آلوده است! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, May 20, 2006
 

محمد ملکی در واکنش به نامه احمدی نژاد به بوش: خودتان دستتان به خون آلوده است!

بحث درباره نامه محمود احمدی نژاد به جرج بوش همچنان در محافل سیاسی ایران ادامه دارد. محمد ملکی فعال سیاسی، زندانی سابق اوین و نخستین رئیس دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامه ای در واکنش به این نامه نوشته است.
آقای ملکی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید مطالبی که آقای احمدی نژاد بعنوان انتقاد از جامعه آمریکا در نامه اش مطرح کرده غالبا در کشور ما اتفاق می افتد و بسیار شدید تر. اینها مرتب می گویند که آمریکا شکنجه می دهد و غیره و غیره.
من خودم در زندان بودم زندانهای ما با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. از نظر بیرحمی. آنموقع من ۵۰ سالم بود: کابل زدن، با مشت کور کردن و فقط برای اینکه من در دانشگاه آزادی داده بودم. هرشب از کنار ما افرادی را می بردند و اعدام می کردند. من در نامه خودم فقط اشاره کردم که خودتان دستتان به خون آلوده است.........متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?