وبلاگ خبری پن‌لاگ: پیام تشکر ولی الله فیض مهدوی از مدافعان آزادی .

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: پیام تشکر ولی الله فیض مهدوی از مدافعان آزادی . خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, May 19, 2006
 

پیام تشکر ولی الله فیض مهدوی از مدافعان آزادی .

با تقدیم درود به تمامی دوستان مبارز و هموطنان عزیزی که صدای من را میشنوند .
من ولی الله فیض مهدوی قصد دارم با این پیام از تمام نهادهای حقوق بشری و همگی دوستان مبارز و فعالان حقوق بشری که چه در داخل و چه در خارج از کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند تا بتوانند از اجرای حکم اعدام من ممانعت بعمل بیاورند ، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .
البته تاکنون هیچ تغییری در حکم اعدامم صورت نپذیرفته و یا اگر تحولی در حکم من صورت گرفته من از آن بی اطلاع هستم چرا که بطور رسمی چیزی به من ابلاغ نشده، اما موعدی که برای اجرای حکم اعدام من مقرر شده بود گذشت و علیرغم خواسته های رژیم هیچ اتفاقی برایم نیفتاد و این فقط بخاطر تلاشها و زحمتهایی بود که دوستان مبارزم و فعالان حقوق بشری ، سازمانهای بین المللی و نهادهای حقوق بشری متحمل شدند ، این موضوع خیلی من را تحت تاثیر قراد داد .
در پایان درود میفرستم به همه دوستان مبارزم در ایران و سراسر دنیا و همه هموطنان عزیزم و خسته نباشد میگویم و از آنها میخواهم که زندانیان سیاسی را هرگز تنها نگذارند چرا که چشم امید ما در آنطرف دیوارهای بلند زندان فقط به آن عزیزان است .

ولی الله فیض مهدوی ( ۲۸/۰۲/۱۳۸۵ )
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?