وبلاگ خبری پن‌لاگ: شمار کشته شدگان تظاهرات ضدحکومتی نقده به ده نفر رسيد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: شمار کشته شدگان تظاهرات ضدحکومتی نقده به ده نفر رسيد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 30, 2006
 

شمار کشته شدگان تظاهرات ضدحکومتی نقده به ده نفر رسيد

بنا به گزارشهای دریافتی، شمار کشته شدگان تظاهرات ضد حکومتی شهر نقده به ده نفر رسیده و فضای شهر همچنان نا آرام و ملتهب است. خانواده ها و بستگان کشته شدگان خواستار تحويل گرفتن پيكر عزيزان خود هستند، اما ماموران حکومتی از تحويل دادن اجساد خودداری می كنند.
تعداد زيادی از مجروحین نیز به شهر اروميه منتقل شدند که حال برخی از آنان وخيم اعلام شده است.
یادآوری می شود در جريان تظاهرات ضدحکومتی مردم به جان آمده نقده، جوانان خشمگين تعدادی از بانک ها و مراكز دولتی را به آتش كشيدند و با مزدوران سركوبگر رژیم درگير شده و فرماندار جنایتکار این شهر را به شدت گوشمالی دادند.
همچنین در پی تظاهرات ضدحکومتی مردم اردبیل، رئيس كل دادگستری رژيم در این شهر خواستار سركوب اعتراضات هموطنان آذری شد و گفت "هرگونه حركت و اعمال آشوبگرانه و مخل امنيت را كه به بهانه توهين به آذربايجانيها صورت گيرد، بدون كمترين ترحمی سركوب خواهيم كرد."
این کارگزار جنایتکار رژیم گفت "مسئولان قوه قضاييه برای حفظ آرامش در جامعه لازم است هرچه سريعتر اين خائنان به ملت را مجازات كنند."
گفتنی است به رغم تلاشهای بسیار ماموران و کارگزاران رژیم پلید جمهوری اسلامی برای ایجاد تفرقه میان هموطنان آذری و سایر اقوام ایرانی، مردم دلاور شهرهای آذربایجان در اکثر تظاهرات ضدحکومتی به زبان آذری شعار می دهند: آذربایجان هوشیار است، پشتیبان ایران است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?