وبلاگ خبری پن‌لاگ: طلايي: برخورد در ميدان هفت تير دفاع از خود بود !

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: طلايي: برخورد در ميدان هفت تير دفاع از خود بود ! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, July 06, 2006
 

طلايي: برخورد در ميدان هفت تير دفاع از خود بود !

اعتماد ملی :سردار مرتضي طلايي در دويست و چهل و ششمين جلسه شورا كه به صورت علني برگزار شد در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر برخوردهاي قهري در خصوص بدحجابي گفت: هر فردي كه با رفتار و گفتار و پوشش خود عفت عمومي را جريحه‌دار كند در مرحله اول با وي به صورت ارشادي برخورد مي‌شود اما اگر قانون‌شكني كرده و نسبت به برخوردهاي ارشادي بي‌توجهي كند برخورد انتظامي خواهيم داشت.
وي افزود: برخي از افراد به شكل بسيار نادرست با برهنگي پا و آرايش زننده در شهر ظاهر مي‌شوند كه هنجار شكن بوده و منجر به بروز مشكلاتي در جامعه مي‌شوند و در حقيقت غده‌هاي چركيني هستند و اگر با آنها برخورد و جلوي آنها گرفته نشود تبديل به ويروس كشنده خواهند شد.
سردار طلايي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر برخوردهاي قهري با تجمع كنندگان ميدان هفت تير گفت: تجمع زنان در ميدان هفت تير غير قانوني و بدون مجوز بوده و منجر به بروز اختلال و ترافيك در اين محدوده شده و مطمئنا بايد با اين تجمع برخورد مي‌شد. وي گفت: ماموران نيروي انتظامي در اين تجمع برخورد ضرب و شتمي نداشته و تنها در صورتي كه فردي به پليس حمله كند پليس نيز از خود دفاع كرده اما اگر شكايتي از پليس مبني بر نحوه برخورد و تخلف پليس باشد به مرجع رسيدگي يعني قوه قضاييه پاسخگو خواهيم بود.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?