وبلاگ خبری پن‌لاگ: « علائم و سيگنال منفي به ملت ايران » !

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: « علائم و سيگنال منفي به ملت ايران » ! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, November 08, 2006
 

« علائم و سيگنال منفي به ملت ايران » !

روزنامه وردنزگانگ به تاريخ 7 نوامبر ، از ديدار خانم رجوي از پارلمان نروژ پس از مصاحبه با سفير رژيم ايران گزارشي با عنوان فوق منتشر كرده است كه ذيلا بخشهايي از اين گزارش را ملاحظه ميكنيد :
سفير ايران در نروژ معتقد است که اجازه يافتن مريم رجوي سياستمدار تبعيدي جهت ديدار با کميته خارجي ستورتينگت، علائم وسيگنال منفي به ملت ايران ميدهد.
زمانيکه مريم رجوي روز سه شنبه به ستورتينگت آمد، هواداران به سوي کاروان اتومبيل حامل وي گل پرتاب نمودند.
سفير عبدالرضا فرجي راد به سايت روزنامه وردنزگانگ ميگويد:" ما انتظار نداشتيم که ستورتينگت در نروژ بخواهد يک گروه تروريستي را بپذيرد.
پيشاپيش او درخصوص اينکه مريم رجوي سياستمدار جنجالي قصد ديدار با کميته خارجي را داشت، بشدت هشدار و اخطار داد.طي جلسه اي در روز جمعه با اولاو آکسلسن رهبر کميته از حزب کارگر، سفير تهديداتي نمود دال براينکه چنانچه ستورتينگت ديدار با رهبر اپوزيسيون را به مرحله اجرا درآورد، روابط بين نروژ و ايران مي تواند دچار عواقب جدي گردد.
سفير بعد از اتمام جلسه روز سه شنبه ، تن ملايمتري گرفته است، اما وي کماکان ميگويد که جاي تاسف است که اين سياستمدار تبعيدي اجازه ورود به کميته خارجي راپيدا نمود.
آيا اين عمل موجب تخريب رابطه ايران و نروژ خواهد شد؟راد ميگويد:" من فکر نمي کنم در رابطه بين ايران و نروژ اتفاقي پيش آيد. اما اين يک سيگنال منفي ازسوي نروژ است. روي ديدگاه ميليونها ايراني نسبت به نروژ تاثير مي گذارد.
توجهات بسيار وي ميگويد که مسافرت برنامه ريزي شده رجوي از ستورتينگت مورد توجه زياد رسانه هاي ايراني قرار گرفته است. سفير مي گويد:" اين موضوع توجهات را جلب مي کند. همه مي دانند که اين يک عمل غير معمول از سوي ستورتينگت شماست.
او ميگويد که نروژ سابقه خوبي در ايران دارد و اينکه خيلي ها اين اواخر در فستيوال ايبسن شرکت داشته اند. سفير همچنين حضور بيش از 50 کمپاني نروژي که در ايران فعال هستند را نيز ذکر مي کند.
ازدحام و شلوغي خارج از کنترل زمانيکه مريم رجوي امروز قبل از ظهر به ستورتينگت آمد يک ازدحام و شلوغي خارج از کنترل بوجود آمد. در خارج ستورتينگت او با هواداران مواجه شد که به سوي کاروان اتومبيل حامل وي گل پرتاب کردند.
رجوي به ارنا سولبرگ از حزب محافظه کار و جانشين رهبر کميته گفت :" ملا ها و رژيم آنان تنها تهديدي براي ملت ايران نيستند، بلکه تهديدي براي کل بشريت هستند و چنانچه به بمب اتمي دست پيدا کنند از اين هم خطرناکتر خواهند شد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?